کد خبر : 1753734 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 22:38 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله نهایی فوتسال زنان در ایستگاه دوم؛

محاصره مدعیان در اهواز برای صدرنشینی!

هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان با برگزاری دو مسابقه به میزبانی استان خوزستان فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که سایپا توانست در جدالی حساس مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی دست پر از مشهد خارج شود و هفته نخست مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان را با پیروزی و صدرنشینی آغاز کند و از سوی دیگر دربی استان خوزستان میان ملی‌حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان برنده نداشت و با تقسیم امتیازات پایان یافت، حالا فردا رقابت‌های هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان برگزار می‌شود.

 

نارنجی‌پوشان سایپا برای تداوم صدرنشینی‌شان باید به مصاف پالایش نفت آبادان بروند؛ نفتی‌ها که امسال نشان داده‌اند تیم کم‌اشتباهی هستند و به سختی به رقبا امتیاز می‌دهند، پس از تساوی در هفته نخست به دنبال شگفتی‌سازی مقابل سایپا هستند تا معادلات صدر جدول پس از هفته دوم تغییر کند.

 

دیگر بازی هفته دوم میان ملی‌حفاری اهواز و هیات فوتبال خراسان رضوی است؛ ملی‌حفاری که پای ثابت کورس مدعیان فوتسال زنان در سالیان گذشته بوده، به دنبال قهرمانی‌ست و می‌خواهد جبران دو امتیاز از دست رفته هفته نخست را در این مصاف خانگی فردا کند. از سوی دیگر مشهدی‌ها که تنها تیم شکست خورده هفته نخست بودند برای فرار از قعرنشینی و از دست ندادن شانس قهرمانی محکوم به پیروزی خارج از خانه هستند.

 

هر دو مسابقه فردا به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود؛ نفتی‌ها در آبادان پذیرای سایپا هستند و ملی‌حفاری در اهواز مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی صف‌آرایی می‌کند. رقابت‌های هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان از ساعت 21 فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها