کد خبر : 1753744 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 00:02 | 87.3K بازدید | 21 دیدگاه

بازی ادامه دارد؛

پاسخ تونی کروس به کُری میسون مونت

کری‌خوانی بین تونی کروس و میسون مونت که پیش از دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ آغاز شده بود، هنوز هم ادامه دارد.

پاسخ تونی کروس به کُری میسون مونت

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته موفق شد با شکست 2-0 رئال مادرید در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ به فینال این رقابت ها صعود کند.

پیش از دیدار دیشب دو تیم تونی کروس، ستاره مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی خود به کنایه گفته بود که هیچ بازیکنی تا به اینجا نتوانسته خواب را از سر او بپراند؛ موضوعی که بعد از مسابقه دیشب با واکنش میسون مونت، ستاره چلسی، رو به رو شد و او در این باره به هافبک آلمانی رئال طعنه زد.

مونت که در این بازی موفق به زدن گل دوم آبی ها نیز شده بود، پس از پایان مسابقه گفت: "من دیدم که یکی از بازیکنان آنها قبل از بازی گفته بود که هیچ کسی نمی تواند باعث پریدن خواب او شود اما آنها به عنوان یک تیم باید به خاطر ما به عنوان یک تیم، خواب از سرشان بپرد. ما تمام تلاش خود را کردیم و از دفاع از جان مایه گذاشتیم. دیدید که شانس های زیادی به آنها ندادیم. ما خیلی محکم و استوار بودیم و باید به همین روند ادامه دهیم."

 

1598507

 

کروس اکنون دوباره با تاکید بر موضع قبلی خود، پاسخ مونت را داده است و شاید به طعنه اولین حضور مونت در فینال چمپیونزلیگ را تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کرده است.

کروس در توییتر خود نوشت: "هنوز هم خوب می خوابم. اما دیروز کارتان خوب بود. تبریک. در اولین فینال چمپیونزلیگت موفق باشی."

برخی از هواداران چلسی جملات پایانی کروس را طعنه ای به مونت می دانند که در اولین فینال بزرگ خود شرکت می کند، آن هم در مقابل تونی کروس که چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است.

کروس اولین بار در فصل 13-2012 با بایرن مونیخ به فینال چمپیونزلیگ رسید و در ومبلی جام قهرمانی را بالای سر برد. او سپس بین سال های 2016 تا 2018 سه عنوان قهرمانی پیاپی دیگر نیز همراه رئال مادرید در این رقابت ها به دست آورد. او همچنین در سال 2014 و با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی نیز شده است.

دیدگاه‌ها