کد خبر : 1753747 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 00:25 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

خرید رویایی PSG؛

صلاح: تمدید قرارداد؟ کسی با من حرفی نزده!

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، تایید کرده که هنوز درباره تمدید قرارداد صحبتی با قرمزها نکرده است.

صلاح: تمدید قرارداد؟ کسی با من حرفی نزده!

به گزارش "ورزش سه"، برای مدتی طولانی صحبت از احتمال پیوستن محمد صلاح به یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا در لالیگا می شد. صلاح نیز در مقابل هرگز این احتمال که ممکن است برای ادامه فوتبالش به اسپانیا برود را رد نکرد و اخیرا نیز در مصاحبه ای گفته بود که ممکن است روزی برای یکی از این دو غول فوتبال اسپانیا بازی کند.

با توجه به این صحبت ها انتظار می رفت که لیورپول خیلی زود وارد مذاکره با صلاح برای تمدید قرارداد این مهاجم مصری شود. اما با وجود اینکه قرارداد فعلی او در سال 2023 به پایان می رسد، صلاح تایید کرده است که هیچکس با او درباره قرارداد جدید صحبت نکرده است.

صلاح در باره تمدید قرارداد گفت: "هیچکس در این باره با من صحبت نمی کند. پس من هم نمی توانم حرف چندانی درباره آن بزنم. هیچکس در باشگاه درباره هیچ موضعی با من صحبت نمی کند و در نتیجه من هم هیچ چیز نمی دانم."

 

1598511

 

این به آن معنا است که احتمال دارد صلاح از لیورپول جدا شود و دیگر باشگاه ها این فرصت را دارند تا برای به خدمت گرفتن مهاجم مصری قرمزها اقدام کنند.

اکنون فاش شده است که صلاح، در ادامه تلاش آنها برای رسیدن به رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ، خریدی رویای برای پاری سن ژرمن است.

پاریسی ها این فصل در نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر منچسترسیتی حذف شدند. گمانه زنی هایی در رابطه با اینده نیمار و کیلیان امباپه در پاریس در جریان است و PSG ممکن است هر دو ستاره خود را به تیم های اسپانیایی ببازد.

 

1585899

 

پاریزین گزارش کرده است که صلاح هدف رویایی PSG برای جایگزینی با امباپه در صورت جدایی این ستاره فرانسوی است.

در این گزارش حتی ادعا شده که خود صلاح هم مایل به جدایی از لیورپول است و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، او را مناسب ترین فرد برای رهبری پروژه ای که در پایتخت فرانسه دنبال می کند، می بیند.

با این شایعات که صلاح می تواند به چالشی جدید پا بگذارد و با وضعیتی که قرارداد او دارد، به نظر می رسد که ستاره مصری اکنون گزینه هایی بیشتر از انتقال به اسپانیا را پیش رو دارد. البته اگر تصمیم به ترک آنفیلد بگیرد.

 

دیدگاه‌ها