کد خبر : 1753764 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:57 | 24.3K بازدید | 5 دیدگاه

پس از شکست برابر رم؛

سولسشر: ممکن بود راحت 8-6 ببازیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که نیمه بسیار خوبی که در اولدترافورد داشتند آنها را به فینال رسانده است.

سولسشر: ممکن بود راحت 8-6 ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 3-2 برابر رم شکست خورد تا به لطف پیروزی 6-2 در دیدار رفت بتواند به فینال این رقابت ها صعود کند.

در بازی شب گذشته داوید دخیا قهرمان شیاطین سرخ درون دروازه بود که اجازه نداد یونایتد با تعداد گل های بیشتری شکست بخورد. این پیرزی البته با توجه به شکست سنگین رم در دیدار رفت به کار جالوروسی نیامد.

 

1598545

 

سولسشر گفت: "رسیدن به فینال حس خوبی است. ما یک نیمه بسیار بسیار خوب در اولدترافورد داشتیم که همان ما را به فینال رساند. از اینکه در این دیدار شکست خوردیم ناراحت و مایوس شده ام، مخصوصا از شیوه بازی‌مان در نیمه دوم. راحت ممکن بود 8-6 به آنها ببازیم. بازی عجیبی بود. ما مدام توپ را به آنها لو می دادیم اما خوشبختانه یکی از بهترین دروازه بانان جهان را داریم."

 

1598542

 

سولسشر همچنین درباره بازی های پیش روی یونایتد صحبت کرد و برنامه فشرده این تیم را ا زنظر فیزیکی غیرممکن خواند و گفت که هرگز چنین چیزی نشنیده است. یونایتد قبل از حضور در فینال لیگ اروپا در تاریخ 26 ماه مه باید در پنج دیدار در لیگ برتر به میدان برود.

سولسشر معتقد است که برنامه بازی های آنها را کسانی ریخته اند که هرگز در چنین سطحی فوتبال بازی نکرده اند و این فشردگی بازی ها می تواند به بازیکنانش در آخرین ماه این فصل آسیب بزند.

سولسشر در این باره گفت: "این از نظر فیزیکی باری بازیکنان غیرممکن است. دست خوبی به ما نرسیده است. ما برای ادامه مسیر به همه بازیکنان نیاز داریم. باید آماده باشیم."

 

دیدگاه‌ها