کد خبر : 1753765 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:00 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حذف برابر یونایتد؛

فونسکا: رم یک تجربه خوشحال‌کننده بود

پائولو فونسکا، سرمربی رم، که در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود، تجربه کار در این تیم را بسیار سخت اما دلپذیر و خوشحال کننده خواند.

فونسکا: رم یک تجربه خوشحال‌کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، پائولو فونسکا در پایان این فصل جای خود را به ژوزه مورینیو خواهد داد و اکنون پس از حذف از لیگ اروپا برابر منچستریونایتد، مخصوصا با توجه به پیروزی 3-2 برابر شیاطین سرخ در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، حسرت هایی نیز دارد.

جالوروسی پس از باخت 6-2 در دیدار رفت، شب گذشته موفق شد با پیروزی برابر حریف اندکی آن شکست سنگین را جبران کند.

 

1598549

 

فونسکا گفت: "فکر می کنم که یک نیمه اول خوب در منچستر داشتیم. ما در این مرحله شکست خوردیم اما در دو دیدار رفت و برگشت در مجموع خوب کار کردیم.

فکر می کردم که می توانیم به فینال برسیم، حتی وقتی که قرار شد با منچستریونایتد بازی کنیم. رسیدن به فینال ممکن بود و در نیمه اول در اولدترافورد جلو بودیم اما در نیمه دوم رویکرد اشتباهی داشتیم.

پیروزی 4-0 در رم بسیار سخت شد اما ما همه تلاش خود را کردیم و امشب سه گل به ثمر رساندیم. متاسفانه منچستریونایتد بهترین استفاده را از شانس هایش کرد."

 

1598548

 

فونسکا در روزهای اخیر اوقات سختی را سپری کرده است و باشگاه رم در این هفته اعلام کرد که این سرمربی در پایان فصل جای خود را به ژوزه مورینیو خواهد داد.

فونسکا در این باره گفت: "من مورینیو را خوب می شناسم. ما هر دو پرتغالی هستیم. او با من برخورد بسیار خوبی داشت و ما با هم صحبت کردیم. واقعا فکر نمی کنم که مورینیو به نصیحت من نیازی داشته باشد.

سرمربی رم بودن برای من افتخار بزرگی بود. اینکه توانستم بخشی از فوتبال ایتالیا باشم من را بسیار سربلند کرد. من چیزهای بسیاری آموختم و نکات مثبت بسیاری وجود دارد که در آینده می توانم از آنها یاد کنم. این تجربه ای بسیار دشوار اما بسیار خوشحال کننده بود."

 

 

دیدگاه‌ها