کد خبر : 1753771 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:37 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

الهلال با دستیار مورایس در دیدار فینال فصل

تیم فوتبال الهلال در مهمترین دیدار فصل رقابت های لیگ عربستان سعودی، با دستیار سرمربی جدید خود به مصاف الشباب می رود.

الهلال با دستیار مورایس در دیدار فینال فصل

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار این فصل رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم های الشباب و الهلال در هفته بیست و ششم و در استادیوم پرنس خالد بن سلطان به مصاف هم می روند. الهلال و الشباب هر دو 48 امتیازی و در رده های اول و دوم هستند و الاتحاد 46 امتیازی را به دنبال خود می بینند.


پس از برکناری روجریو میکال از هدایت الهلال، مدیران این تیم ژوزه مورایس را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند اما به دلیل قوانین موجود در کشور عربستان، این مربی باید دوره 7 روزه قرنطینه خود را بگذراند تا سپس بتواند بر سر تمرینات تیمش حاضر شود.


از آنجایی که قرنطینه مورایس و دستیارانش تا روز یکشنبه به طول خواهد انجامید، در نتیجه عبدالطیف الحسینی دستیار عربستانی مورایس در این بازی حساس و سرنوشت ساز هدایت الهلال را برعهده خواهد گرفت. دیداری که برنده آن می تواند با توجه به اینکه تنها 5 هفته تا پایان لیگ باقی مانده، تا حدود زیادی قهرمانی خود را مسجل کند.


الهلال که برای مدت 2 ماه مورایس را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد، حالا در مهمترین دیدار فصل او را بر روی نیمکت خود نمی بیند. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها