کد خبر : 1753777 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:49 | 14.5K بازدید | 3 دیدگاه

فدراسیون عربستان از الهلال و النصر حمایت می‌کند

المسحل:در مکان مناسب به دیدار تیمهای ایرانی می‌رویم

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در گفتگوی تلویزیونی گفت که هنوز مکانی برای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان مشخص نشده است.

المسحل:در مکان مناسب به دیدار تیمهای ایرانی می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های استقلال و تراکتور به عنوان نمایندگان ایران باید به مصاف دو تیم عربستانی الهلال و النصر بروند که با توجه به سابقه برگزاری دیدارهای نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف، اخبار متفاوتی درباره مکان این دو مسابقه مطرح شد.


در همین زمینه طی روزهای گذشته اخبار و شایعات مختلفی درخصوص اینکه چه کشوری میزبان این دو دیدار خواهد بود مطرح شد و حتی النصر و رئیس این باشگاه به صورت رسمی مواضع خود مبنی بر اینکه باید بازی آنها با تراکتور در استادیوم خانگی النصر برگزار شود را مطرح کردند. باشگاه استقلال نیز اعلام کرد که در حال برپایی مقدمات میزبانی از الهلال در استادیوم آزادی است.


در همین رابطه، شب گذشته یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در برنامه زنده "لیگ با ولید" شرکت کرد و درخصوص مکان برگزاری این دو بازی نکاتی را ذکر کرد. السمحل گفت: فدراسیون فوتبال عربستان به طور کامل از دو باشگاه الهلال و النصر حمایت می کند اما تاکنون محل برگزاری بازی های این دو تیم با استقلال و تراکتور از سوی AFC اعلام نشده است.


المسحل ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا همیشه برای مسابقات الهلال و النصر زمین‌های بی طرف را انتخاب می ‌کرد. در تصمیم گیری مناسب برای بازی‌های الهلال و النصر در لیگ قهرمانان اطمینان داریم. ما در مکان مناسب به مصاف تیم های ایرانی می رویم.


به هر حال در حالیکه بحث و مناقشه درخصوص مکان برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان به اوج خود رسیده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز واکنش رسمی در این زمینه نداشته و مشخص نیست دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالاخره در کجا برگزار می شود.

دیدگاه‌ها