کد خبر : 1753779 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:53 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

شاگردان نظرمحمدی نیازمند توجه به موقع؛

سپیدرود در انتظار کمک یک میلیارد تومانی!

در شرایطی که باشگاه سپیدرود در شرایط خطرناکی به سر می برد و وضعیت مالی این تیم به نقطه قرمز رسیده است، شورای شهر با تصویب مصوبه ای به کمک این تیم شتافته است.

سپیدرود در انتظار کمک یک میلیارد تومانی!

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت شورای شهر رشت، اعضای این شورا با کمک یک میلیارد تومانی شورا و شهرداری رشت به باشگاه سپیدرود رشت موافقت کردند و آن را برای طی مراحل قانونی و تنظیم لایحه به شهردار رشت ارسال کردند.


طبق قوانین در این مرحله شهردار کلانشهر رشت احمدی باید با تنظیم لایحه کمک فوری به سپیدرود آن را تنظیم و آماده کند تا مجددا در جلسه عمومی هفته آینده شورای شهر رشت مطرح شود و پس از تصویب به باشگاه سپیدرود پرداخت شود.


باشگاه سپیدرود این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و حتی پرداخت این مبلغ نه چندان زیاد هم می تواند کمک زیادی برای شاگردان علی نظرمحمدی در چند بازی خارج از خانه و داخل خانه پیش رو باشد که برای رسیدن به دسته اول رقابت های لیگ یک همچنان شانس صعود دارند.


تیم فوتبال سپیدرود در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته دوم با 15 امتیاز رتبه هفتم جدول رده بندی را در اختیار دارد و به دنبال رسیدن به صدر است؛ جایی که شهرداری همدان با 32 امتیاز صدرنشین است. هفته گذشته قرمزپوشان دست به کار بزرگی زدند و موفق به شکست مس نوین شدند که هشت هفته نباخته بود.

 

1598583

دیدگاه‌ها