کد خبر : 1753781 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:02 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال فقط در یک مسابقه غافلگیر شد؛

پاشازاده: به جایی رسیده‎‌ایم که تیم ملی معجزه می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش می گوید استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرایط بسیار خوبی داشته و فقط در یک بازی غافلگیر شده است.

پاشازاده: به جایی رسیده‎‌ایم که تیم ملی معجزه می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده سرمربی سبزپوشان تالشی در مصاحبه ای پیش از مصاف با هوادار تهران اینطور حرف هایش را در مورد این دیدار آغاز کرد و گفت: امیدوارم بازی خوبی بشود. فقط نگران شرایط آب و هوایی هستم. امیدوارم هوا طوفانی نشود و تاثیری در بازی دو تیم نگذارد. تمرینات خوبی را در این هفته انجام دادیم ولی متاسفانه چند مصدوم داریم که مشخص نیست به این بازی برسند یا نه.


بازیکن سابق تیم ملی در جام جهانی 1998 ادامه داد: شرایط ما روز به روز در حال بهتر شدن است. مدیریت در حال تلاش و کمک است و تمام عوامل باشگاه با جان و دل کار می کنند. ان شاالله که بازی خوبی هم از کار در بیاید.


سرمربی چوکا در مورد پرداختی ای که به بازیکنان تیم پیش از مصاف با هوادار انجام شده، بیان کرد: صد در صد. ابتدا از مدیریت تشکر کردم. واقعا بخش خصوصی در حال خرج کردن از جیب است. در این شرایط اقتصادی هم واقعا این کار سختی است و یک قِران هم از جایی در نمی آید. به هر حال شرایط در گذشته خیلی بد بوده است و الان شرایط خیلی خوبی است. امیدوارم با بازی های خوبی که انجام می دهیم، مدیریت را دلگرم کنیم تا دوباره از این اتفاقات خوب رخ بدهد.


سرمربی سابق تیم های شاهین بوشهر و سپیدرود درباره شرایط فشرده جدول مسابقات لیگ عنوان کرد: لیگ یک امسال خیلی نزدیک و فشرده دنبال شده است. از اول فصل مسابقات را دنبال کرده ام. تیم ها به هم نزدیک هستند و با دو سه بازی خیلی اتفاقات دیگری می تواند رخ بدهد. در نیم فصل اول 6 ، 7 تیم صدر جدول را دیدند. این نشان می دهد که تیم ها با هم فاصله زیادی ندارند. باید منتظر  ماند و امیدوارم ما بتوانیم در پایان فصل جایگاه خوبی به دست بیاوریم.


تیم فوتبال چوکای تالش در اولین حضور مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی موفق شد تیم فوتبال رایکا را با پیروزی 2 بر صفر پشت سر بگذارد و حالا در هفته بیست و سوم به مصاف هوادار می رود که در رتبه پنجم رقابت ها قرار دارد و با 34 امتیاز به لیگ برتری شدن می اندیشد.


پاشازاده در مورد شرایط استقلال نیز صحبت کرد و ضمن تمجید از کادر فنی آبی پوشان اضافه کرد: استقلال به نظرم عملکرد خوبی داشت. به غیر از یک بازی که غافلگیر شد، بقیه همه بازی ها اوکی بود. در خط حمله عالی بودیم؛ یک مقدار در خط دفاع مشکلاتی هست که طبیعی است و حتما کادر فنی به فکرش هست. امیدوارم حل بشود. بازی سختی دارند با الهلال. امیدوارم در آن بازی هم بتواند سربلند باشد.


بازیکن سابق راپیدوین و اشتروم گراتس اتریش در رابطه با شرایط تیم ملی و میزبانی بحرین و ساعت بازی هایی که کشور میزبان و AFC به ضرر ایران برنامه ریزی کرده اند، گفت: امیدوارم تیم ملی ما از آنجا سالم بازگردد. یعنی بدترین شرایط را برای ما فراهم کرده اند. متاسفانه اما خودمان مسبب این شرایط هستیم. در گذشته تصمیمات نادرست گرفته ایم. این تصمیمات نادرست حالا ما را به جایی رسانده که احتیاج به معجزه داریم و امیدوارم این معجزه اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها