کد خبر : 1753785 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:19 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

انتقادات از ستاره بلژیکی ادامه دارد؛

پدر تیبو کورتوا: رفتار هازارد غیرحرفه‌ای بود

انتقادات از رفتار جنجالی ادن هازارد و شوخی و خنده او با بازیکنان چلسی پس از باخت رئال مادرید برابر آبی ها همچنان ادامه دارد.

پدر تیبو کورتوا: رفتار هازارد غیرحرفه‌ای بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در لندن 2-0 برابر چلسی شکست خورد تا از راهیابی به فینال چمپیونزلیگ بازبماند و تلخی شکست در کام هواداران با تماشای شوخی و خنده ادن هازارد با هم تیمی های قدیمی اش، تبدیل به خشم شد.

 

اکنون پدر تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید که او هم سابقه سال ها بازی در چلسی را دارد، نیز زبان به انتقاد از هازارد گشوده و او را غیرحرفه ای نامیده است. پدر کورتوا معتقد است که دیده شدن در حال بگو و بخند با بازیکنان رقیب ان هم پس از شکست و حذف از چمپیونزلیگ، اصلا حرکت هوشمندانه ای نبوده است.

 

1598595

 

تیری کورتوا، پدر دروازه بان تیم ملی بلژیک و رئال مادرید، درباره رفتار ستاره هم‌وطنش گفت: "او احتمالا اصلا در این باره فکر نکرده بود، اما آن تصاویر برای هواداران رئال مادرید بسیار دردناک بودند.

اگر ببینید که بازیکنی تنها دو دقیقه پس از حذف شدن دارد قهقهه می زند، من می گویم این رفتار غیرحرفه ای است."

ادن هازارد که این روزها از توفانی که در پی حرکت فکر نشده اش به وجود آمده با خبر است، در اینستاگرام خود از هواداران عذرخواهی کرد و نوشت: "من متاسفم. امروز کامنت های زیادی درباره خودم خواندم و قصد من هرگز توهین کردن به هواداران رئال مادرید نبود. بازی کردن برای رئال مادرید همیشه رویای من بود و من به اینجا آمدم تا پیروز شوم. فصل هنوز تمام نشده است و حالا باید در کنار هم برای قهرمانی در لالیگا بجنگیم! زنده باد مادرید!"

 

1598594

 

گفته می شود که رئال مادرید به دنبال این است تا در اولین فرصت از شر هازارد خلاص شود و او را به عنوان یک خرید ناموفق می بیند که نتوانسته در حد و اندازه های قرارداد 100 میلیون یورویی خود ظاهر شود.

ستاره بلژیکی از زمان پیوستن به مادرید با مصدومیت های متعدد دست به گریبان بود و هرگز نتوانست به اوج آمادگی بازگردد و انتظارات مادریدی ها را برآورده کند. پنجره تابستانی نقل و انتقالات نزدیک است و نام هازارد در رابطه با پیوستن به باشگاه های مختلفی شنیده می شود، هر چند که اوتا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد.

پدر کورتوا معتقد است که هنوز هم می توان نظرات را در سانتیاگو برنابئو تغییر داد: "او هنوز هم می تواند در چهار بازی بعدی به این باشگاه قهرمانی در لالیگا را بدهد. ان وقت همه چیز فراموش و بخشیده می شود. سرخیو راموس یا یکی دیگر از بازیکنان در این باره با او حرف خواهند زد."

دیدگاه‌ها