کد خبر : 1753792 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:09 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

باید به امثال زنوزی کمک کنیم

اکبرپور:پول برای بازیکنان ماشین مهم نیست

سرمربی تیم ماشین سازی از حل شدن تمامی مشکلات تیمش خبر داد و گفت: طی دو هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم تا بچه ها به آن شرایطی که می خواهیم برسند.

اکبرپور:پول برای بازیکنان ماشین مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی فردا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21:15 در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف سایپا خواهد رفت. صحبت های علیرضا اکبرپور، سرمربی ماشین سازی را در نشست خبری پیش از این بازی بخوانید:

 

حواشی تیم را جمع کردیم

صعود سه نماینده فوتبال ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را ابتدا تبریک می گویم. طی هفته ای که پشت سر گذاشتیم، حواشی داشتیم که خدا را شکر همه را جمع کردیم. طی دو هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم تا بچه ها به آن شرایطی که می خواهیم برسند.

 

سایپا را به خوبی آنالیز کردیم

سایپا تیم جوانی است؛ این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و روی نقاط ضعف و قدرت این تیم کار کرده ایم. انشالله که بچه ها بتوانند توانایی های خودشان را به رخ حریف بکشند و بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

امثال زنوزی را نباید دلسرد کنیم

از آقای زنوزی یک تشکر ویژه می کنم؛ مردی که سرمایه اش را برای این فوتبال گذاشته و ما باید قدر چنین آدم هایی که از جیب شان برای فوتبال هزینه می کنند را بدانیم و دلسردشان نکنیم. اگر یک جاهایی هم به مشکل خوردند باید کمک شان کنیم تا با دلگرمی با این فوتبال خرج کنند. حواشی هم که به وجود آمده بود، خدا را شکر حل شد. آقای زنوزی کمک کردند و تیم را جمع و جور کردیم.

 

بازیکنان بدون توجه به پول تلاش می کنند

درصدی از قرارداد بازیکنان هم که قرار بود به آنها پرداخت شود، پرداخت شد. انشالله که در آینده هم این روند ادامه باشد. قول داده اند که به زودی درصد دیگری از قرارداد بازیکنان را بدهند. همه بازیکنانمان بدون توجه به مسائل مالی آمده اند و کار می کنند و پول برایشان مهم نیست اما هر چقدر در زمینه مالی مشکلاتمان کمتر شود روحیه شان بالا می رود و توانایی شان نسبت به شرایط قبلی بیشتر می شود.

دیدگاه‌ها