کد خبر : 1753799 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:31 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

سهرابیان: تمام ملی‌پوشان جنگیدند

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: ملی پوشان قایقرانی تمام تلاش خود را کردند و در نهایت دو سهمیه به دست آمد و امیدوارم نبی رضایی بتواند یک سهمیه دیگر بگیرد.

سهرابیان: تمام ملی‌پوشان جنگیدند

به گزارش" ورزش سه" علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره کسب دو سهمیه المپیک در مسابقات انتخابی المپیک قایقرانی آب های آرام و روئینگ بیان کرد: تمام ملی پوشان واقعا زحمت کشیدند و جنگیدند. من از تمام ورزشکاران و کادر فنی تیم های ملی تشکر می کنم. در آب های آرام، اعزام تیم به تایلند با بی تدبیری و بی لیاقتی کنفدراسیون آسیا دچار سختی زیادی شد اما در نهایت علی آقا میرزایی توانست سهمیه بگیرد. بقیه نفرات هم با فاصله کم سهمیه المپیک را از دست دادند.

 

او ادامه داد: به هر حال کشورهای دیگر هم برای کسب سهمیه آمده بودند. امیدوارم محمد نبی رضایی در مسابقات روسیه بتواند در کانو سهمیه بگیرد. البته رکسانا رازقیان هم بود که متاسفانه تایلند، ویزای او را صادر نکرد. 

 

سهرابیان در مورد عملکرد روئینگ سواران نیز گفت: قوانین، شرایط را سخت کرده بود و  برای اولین مرتبه بود که ملی پوشان برای گرفتن سهمیه باید مدال طلا می گرفتند. روئینگ سواران ما دوم و سوم شدند و خوب بودند. البته از بین نازنین ملایی و بهمن نصیری یکی باید به المپیک برود. زمانی که تیم برگردد جلسه کمیته فنی و هیات رییسه را برگزار می کنیم و بر اساس بخشنامه ای که قبلا در این مورد صادر کردیم، موضوع را نهایی خواهیم کرد که کدام قایقران به المپیک می رود. 

 

رییس فدراسیون در پایان تاکید کرد: از عملکرد همه ملی پوشان راضی بودم و تمام تلاششان را کردند و دو سهمیه به دست آمد. هم روئینگ و هم آب های آرام سختی های زیادی کشیدند. تایلند ویزا را دیر صادر کرد و ملی پوشان به دلیل قرنطینه نتوانستد تمرین زیادی در تایلند داشته باشند.

دیدگاه‌ها