کد خبر : 1753813 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:43 | 48.3K بازدید | 16 دیدگاه

وقت کشی به سبک ستاره 21 ساله

تمسخر راموس و کروس به دست هاورتس

کای هاورتس در جریان دیدار چلسی و رئال مادرید، با حرکتی تمسخر آمیز، سرخیو راموس و تونی کروس دو کاپیتان مادریدی ها را دست انداخت.

تمسخر راموس و کروس به دست هاورتس

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با ارائه یک بازی برتر، 2 بار دروازه رئال مادرید را باز کرد و چندین فرصت را نیز از دست داد ولی در نهایت شاگردان توخل با غلبه بر حریف پرآوازه خود، راهی دیدار فینال شدند.


در این دیدار که حسابی نیز جنجالی از آب درآمد، چلسی به لطف درخشش ستاره های آینده دار خود یعنی میسون مونت و کای هاورتز، در برابر ستاره های چند صد میلیون یورویی رئال مادرید به آنچه که استحقاقش را داشت رسید و اکنون آنها باید در انتظار یک دوئل تمام انگلیسی با منچسترسیتی باشند.


اما در دیدار چهارشنبه شب دو تیم و در دقیقه 70 در حالیکه شاگردان زیدان برای زدن گل تساوی در تلاش بودند، حرکت ادن هازارد در میانه میدان با یک توپ گیری از سوی انگولو کانته همراه شد اما دنیله اورساتو داور ایتالیایی خطای هافبک فرانسوی آبی های لندن را تشخیص داد و یک ضربه کاشته نصیب مادریدی ها شد.


در این لحظه و در حالیکه توپ در اختیار کای هاورتز بود، سرخیو راموس و تونی کروس دو ستاره لوس بلانکوس برای آغاز سریع بازی به سمت توپ و هاورتز هجوم بردند که هافبک جوان و آلمانی چلسی، برای برداشتن توپ خم شد و تعمدا ضربه ای را با پا به توپ وارد کرد و آن را از آن منطقه دور کرد تا چند ثانیه ای را تلف کرده باشد.

 

1598638


حرکت عجیب هاورتز که تنها برای اتلاف وقت انجام گرفت، به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و کاربران این کار هافبک چلسی را اقدامی جهت تمسخر کروس و راموس نامیده و معتقد بودند که ستاره 21 ساله چلسی، با این حرکت دو بازیکن مطرح مادریدی ها را دست انداخته است. البته این صحنه از چشمان اورساتو دور ماند و واکنشی به آن نداشت.


کای هاورتز که در میانه میدان بازیکن فعالی بود، روی گل نخست تیمش نقش مستقیم داشت و ضربه چیپ او پس از برخورد به تیر دروازه، در مقابل تیمو ورنر قرار گرفت و او آن را به گل اول بازی تبدیل کرد. هاورتز آلمانی همچنین در چندین صحنه با خط هافبک مادرید در جدال بود و در یک صحنه با عبور دادن توپ از میان پاهای تونی کروس، تکنیکش را به رخ هموطنش کشید. هاورتز همچنین فعال ترین بازیکن میدان بود. او در این دیدار 11.63 کیلومتر دوید که بیشترین میزان دوندگی در میان بازیکنان دو تیم بود.


دیدار چلسی و رئال مادرید علاوه بر این صحنه، جنجال های دیگری نیز داشت. از خنده های عجیب هازارد در پایان بازی گرفته تا کل کل مونت و کروس. تونی کروس در کنفرانس خبری پیش از بازی در واکنش به سوال خبرنگاران در مورد کیفیت بازیکنان چلسی گفته بود طی 15 سال هیچ بازیکنی خواب از سرش نپرانده است.

 

1598640


مونت نیز پس از پایان بازی پاسخ حرفهای کروس را داد و گفت: ما واقعا تمام توان مان را در زمین گذاشتیم. دیدم یکی از بازیکنان آنها قبل از بازی گفته بود هیچکدام از بازیکنان ما باعث نمی شوند خواب از سرش بپرد اما تیم ما باید خواب را از سر او بپراند.


البته کروس نیز در ادامه و با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود به حرف های مونت واکنش نشان داد و گفت: هنوز هم راحت می خوابم، اما آفرین به خاطر دیشب، تبریک می گویم و در اولین فینال اروپایی آرزوی موفقیت می کنم.


به هر حال باید دید حواشی دیدار دو تیم به همینجا ختم خواهد شد یا در روزهای آینده و بخصوص پس از مشخص شدن تیم قهرمان، دو طرف واکنش دیگری به هم خواهند داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها