کد خبر : 1753827 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 15:47 | 6K بازدید | 9 دیدگاه

نیازمند به دنبال یازدهمین کلین شیت فصل

پیام نیازمند دروازه بان آماده ی سپاهان در این روز ها حالا با آمار جالب توجهی به دنبال یازدهمین کلین فصل مقابل پرسپولیس آماده است که قطعا کار سختی پیش رو دارد .

نیازمند به دنبال یازدهمین کلین شیت  فصل

به گزارش ورزش سه ، پیام نیازمند دروازه بان ۲۶ ساله سپاهان که در جام حذفی مقابل خوشه طلایی ساوه هم موفق شد بار دیگر در‌وازه خود را بسته نگه دارد ؛ گلر اهل کرج سپاهان در هفته های اخیر نشان داده از آمادگی بالایی برخوردار و است و شاید اگر درخشش او نبود سپاهان در صدر جدول قرار نمیگرفت .

 

نیازمند در هشت بازی آخر سپاهان تنها دو بار مقابل ذوب آهن و آلومینیوم دروازه خود‌را باز شده دیده و در سایر بازی ها موفق به به بسته شدن دروازه خود شده ؛ دروازه بان طلایی پوشان که سومین سال حضور خود را در سپاهان میگذراند و در تمامی دیدار های ممکن برای سپاهان در این سه سال اخیر به میدان رفته چهار بازی متوالی اخیر سپاهان هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده ؛ البته نیازمند تا رسیدن دوباره به رکورد لیگ برتر که با ۹۴۳ دقیقه در دستان خودش است راه زیادی دارد .

 

1598656


 
گلر ملی پوش سپاهان اما در حساس ترین بازی هفته قطعا کار سختی مقابل بازیکنان آماده و خط حمله زهردار پرسپولیس دارد و باید دید می تواند درخشش هفته های اخیر خود را مقابل پرسپولیس زهردار این روز ها ادامه دهد یا خیر ؟

دیدگاه‌ها