کد خبر : 1753828 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 16:00 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

باید سوارز را خنثی کرد

کومان: نه؛ بازی با اتلتیکو فینال نیست

رونالد کومان مخالف این عقیده است که بازی فردا برابر اتلتیکو تعیین کننده قهرمان لالیگا خواهد بود.

کومان: نه؛ بازی با اتلتیکو فینال نیست

به گزارش "ورزش سه"، فردا بارسلونا و اتلتیکو در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. اگر بارسا پنجشنبه هفته قبل در زمین خود به گرانادا نمی باخت، این بازی می توانست یک فینال تمام عیار تلقی شود ولی حالا هر نتیجه ای غیر از پیروزی اتلتیکو در نهایت می تواند رئال را به صدر جدول برساند(به شرط پیروزی بر سویا). اتلتیکو با 76 امتیاز صدرنشین است و رئال و بارسا با 74 امتیاز پشت سر این تیم قرار دارند.

 

 

1598177

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« ما دو تیم بسیار خوب و باکیفیت هستیم که برای قهرمانی با دو تیم خوب دیگر یعنی رئال و سویا رقابت داریم. سبک بازی هر تیم متفاوت است و ما روش های خاص خودمان را برای رسیدن به پیروزی داریم. باید قدرتمندانه بازی را شروع کنیم و از همان ابتدا با کنترل توپ و میدان، به سمت دروازه اتلتیکو حمله ور شویم. باید سعی کنیم در خط حمله و تمام کنندگی خوب و موثر باشیم.»

 

کومان ادامه داد:« در هر فصلی، تیم ها فراز و نشیب های خود را دارند. ما در ابتدا امتیازات زیادی از دست دادیم ولی در ادامه موفق به جبران شدیم و حالا به فاصله 4 هفته تا پایان، در کورس قهرمانی هستیم. همین چند ماه پیش کسی تصور نمی کرد اینجای جدول باشیم و شانس قهرمانی داشته باشیم. مطمئنم که فردا نمایش خوبی خواهیم داشت و بازی زیبایی می شود.»

 

 

1596914

 

 

فینال لالیگا:« خیر، بازی مهمی است ولی سرنوشت قهرمانی را تعیین نمی کند. سه بازی دیگر باقی خواهد ماند و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.»

 

ضیافت شام جنجالی بازیکنان در خانه مسی:« الان وقت پرداختن به این مسائل نیست و مهمتر از هر چیزی، بازی فرداست.»

 

محرومیت از نشستن روی نیمکت:« محرومیتم عجیب بود، انگار که خصومت شخصی باشد. حرف خاصی به داور نزدم که دو جلسه محروم شوم. برایم مهم است روی نیمکت باشم و باید دید نتیجه استیناف چه خواهد شد. نمی دانم شاید فردا صبح جلسه بگذارند. اگر حکم تعلیق شود، خوب خواهد شد و در غیر این صورت نیز مثل بازی با والنسیا آلفرد شرودر جای من را روی نیمکت می گیرد و به او اطمینان دارم.»

 

 

1583335

 

 

لوئیس سوارز:« تقابل سوارز با بارسا هم برای خودش و هم برای بازیکنان ما کمی عجیب است ولی همه حرفه ای هستیم و هر کسی برای موفقیت تیم خودش تلاش می کند. باید او را در زمین خنثی کنیم. پرس سوارز می تواند یکی از راه های ممکن باشد.»

 

قهرمان لالیگا:« باید هر 4 بازی پیش رو را پیروز شد. اگر این کار را انجام دهیم، قهرمان خواهیم شد.»

 

جراحی آنسو فاتی:« امروز با او حرف نزده ام ولی قبل از جراحی دیروز برایش پیام روحیه بخش فرستادم. مدت هاست مصدوم است و امیدوارم زودتر بهبود پیدا کند.»

 

 

1598368

 

 

برنامه ریزی برای فصل بعد:« مثل هر مربی دیگری برای فصل بعد و در مورد خریدهای جدید و نیز خروجی ها با مدیران باشگاه صحبت کرده ام ولی مهم این است که آیا مسی با ما می ماند یا جدا خواهد شد. طبعا اگر بهترین بازیکن دنیا را در تیم تان داشته باشید، هرگونه برنامه ریزی ای ساده تر خواهد بود و امیدوارم که قراردادش را تمدید کند.»

دیدگاه‌ها