کد خبر : 1753851 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 18:05 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

منصوریان به وزیر ورزش پیام فرستاد؛

خرمگاه: حواشی تیم ما مهندسی شده است

مربی آلومینیوم می‌گوید حواشی پیرامون این تیم تمرکزشان را برهم زده است.

خرمگاه: حواشی تیم ما مهندسی شده است

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل صنعت نفت ضمن آرزوی رهایی مردم از ویروس کرونا و عرض تسلیت به مناسبت درگذشت زنده‌یاد غلامحسین مظلومی اظهار کرد: از باشگاه صنعت نفت بخاطر میزبانی خوبی که از دیروز تا حالا از ما داشتند، تشکر می‌کنیم. کادر فنی تیم و در راس آن آقای منصوریان آنالیز خوبی از صنعت نفت داشتند و می‌دانیم مهره‌های ارزشمند و کادر فنی خیلی خوبی دارند.

 

او ادامه داد: از تک تک نفرات صنعت نفت که در بازی فردا می‌توانند تاثیرگذار باشند، آگاهی کامل داریم و امیدوارم در این دیدار نمایش خیلی خوبی داشته باشیم و طبق آن چیزی که تمرین کردیم و تفکر گذاشتیم، به شرایط و نتیجه خوبی برسیم.

 

مربی آلومینیوم در خصوص مشکلات این تیم عنوان کرد: متاسفانه طی سه روز اخیر مشکلی برای ما اتفاق افتاد که تمرکز تیمی ما را برهم زد. متاسفانه علاوه بر اینکه هفت بازیکن و دو نفر از عوامل اجرایی تیم ما مبتلا به کرونا شدند و اکنون همراه ما نیستند، در روزهای گذشته مسائل غیر فوتبالی به تیم ما لطمه وارد کرد و به شرایطی فرستاد تا تمرکز کامل را نداشته باشیم.

 

خرمگاه اضافه کرد: یکی از دلایلی که آقای منصوریان در نشست خبری قبل از بازی حضور پیدا نکردند، حواشی غیر فوتبالی روزهای اخیر برای تیم ما بود. اعتقاد کامل داریم این اتفاق(برداشتن پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی اراک) برنامه‌ریزی شده بوده تا تمرکز تیم ما را برهم بزنند و هواداران ما را اذیت کنند. این حواشی موجب شد تا تیم ما از آمادگی ۱۰۰ درصدی فاصله بگیرد.

 

او یادآور شد: آقای منصوریان شخصا به آقای سلطانی‌فر پیام داده‌اند و خواستار پیگیری این ماجرا هستند. سرمربی تیم آنقدر ناراحت بودند که مدیرعامل باشگاه از حضورشان در کنفرانس جلوگیری کردند. از شخص وزیر ورزش، مدیرعامل کارخانه آلومینیوم، استاندار مرکزی و نمایندگان مجلس می‌خواهیم که این مسئله را پیگیری کنند تا دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. چرا باید یک موضوع پیش پا افتاده تمرکز تیم ما را بگیرد؟ قاعدتا وقتی نورافکن نباشد، میزبانی را از تیم ما می‌گیرند و این مسئله تاثیر زیادی در کار ما داشت.

 

مربی آلومینیوم تصریح کرد: متاسفانه نیمی از نیروی خودمان را برای بازگشت بازیکنان به شرایط روحی و روانی مطلوب گذاشتیم تا قبل از دیدار حساس برابر تیم خوب صنعت نفت دچار مشکل نشوند. امیدوارم این اتفاقات را شاهد نباشیم ولی معتقد هستیم که چنین اتفاقی مهندسی شده بود تا به تیم ما آسیب بزند.

 

خرمگاه در خصوص دلیل عدم گلزنی این تیم در هفته‌های اخیر و استفاده از جوانان در صورت غیبت کرونایی‌های آلومینیوم گفت: در ۱۰ سال اخیر که افتخار همکاری با آقای منصوریان داشتم، معتقد بودیم و هستیم که یک تیم حدود ۲۸ نفر است و بخاطر اینکه چهار دوره تجربه آسیایی را همراه با آقای منصوریان داشتیم، به این موضوع واقف هستیم که هر لحظه شاید بازیکن نداشته باشیم.

 

او ادامه داد: شاید غیبت کرونایی‌ها به تیم ما لطمه بزند ولی اعتقاد داریم یک تیم برای ما ۲۸ نفر است و همه آنها در هر لحظه می‌توانند به ما کمک کنند.

 

مربی آلومینیوم درباره عملکرد نه چندان خوب صنعت نفت طی هفته‌های اخیر ابراز کرد: ما شرایط را طوری رقم که نتیجه مطلوبی بگیریم. دو مدافع و سه هافبک را در اختیار نداریم و همین موضوع کارمان را سخت کرده، اما نفرات جایگزینی داریم که در شرایط مسابقه به تیم کمک می‌کنند و امیدوارم فردا شرایط خوبی داشته باشیم.

 

خرمگاه پیرامون برگزاری بازی در گرمای آبادان گفت: این اتفاق طبیعت شهر آبادان و استان خوزستان است. همیشه به این موضوع واقف هستیم. هوای آبادان مثل مردمش خونگرم و مهمان‌نواز است و خوشحال هستیم به اینجا می‌آییم.

 

او در مورد وقفه بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: این اتفاق طبیعی است که وقفه‌ها موجب سخت شدن شرایط برای تمام تیم‌ها می‌شود و باید خودمان را در شرایط مسابقه قرار دهیم. این موضوع به ما لطمه می‌زند ولی با شرایطی که به وجود می‌آوریم، اجازه لطمه خوردن تیم را نمی‌دهیم.

دیدگاه‌ها