کد خبر : 1753856 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 18:29 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

سال‌های زیادی پیش رو دارم:

رمزی: دو سال ناامیدکننده در یووه داشتم

آرون رمزی، ستاره یوونتوس، می گوید که به دلیل مصدومیت های پیاپی و شیوع کرونا نتوانسته در این تیم روند باثباتی داشته باشد.

رمزی: دو سال ناامیدکننده در یووه داشتم

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی در این فصل در 22 بازی از سری آ برای بیانکونری به میدان رفته است، اما در آستانه پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، صحبت هایی درباره جدایی او از بانوی پیر به گوش می رسد.

این ستاره 30 ساله در ماه جولای سال 2019 به عنوان بازیکن آزاد از آرسنال به یوونتوس پیوست و تا پایان ماه ژوئن سال 2023 با این تیم قرارداد دارد، اما با توجه به مشکلاتی که در رسیدن به آمادگی کامل داشته، نتوانسته نظرها را در تورین به خود جلب کند.

 

1598692

 

رمزی گفت: "دو سال بسیار سخت و ناامیدکننده بر من گذشته است. دچار مصدومیت های ریز و درشت شدم و نتوانستم به آمادگی کامل بازگردم.

در کل در دوران عجیبی هستیم که این هم کمکی به بهتر شدن وضع من نکرده است. من در حالی به یوونتوس آمدم که مصدوم بودم، تلاش کردم آمادگی ام را به دست بیاورم، بعد گرفتار شیوع جهانی ویروس کرونا شدیم و مجبور شدم همه چیز را از اول شروع کنم.

خیلی سخت بوده که بتوانم به ثبات و این روی بازی من در تیم ملی ولز هم تاثیر گذاشته است."

 

1598694

 

تیم ملی ولز اما امیدوار است که رمزی بتواند تا زمان برگزاری رقابت های یورو 2020 در تابستان به آمادگی برسد و نقشی کلیدی در این تورنمنت برای کشورش داشته باشد.

رمزی افزود: "هدف این است که به فرم مناسبی برسم و دوباره نشان دهم که قادر به چه کارهایی هستم. من هنوز احساس می کنم که سال های زیادی پیش رو دارم و موضوع فقط این است که آمادگی جسمانی ام را دوباره به سطح مناسبی برسانم که بتوانم دوباره مدام بازی کنم. مطمئنم که م یتوانم این کار را بکنم."

دیدگاه‌ها