کد خبر : 1753857 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 18:50 | 31.8K بازدید | 1 دیدگاه

رتبه بهتری از فصل قبل می‌خواهیم؛

پیروانی: از فردا به روزهای خوب برمی‌گردیم

مربی صنعت نفت امیدوار است نمایش خوبی مقابل آلومینیوم داشته باشند و به برتری برسند.

پیروانی: از فردا به روزهای خوب برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی در نشست خبری قبل از دیدار صنعت نفت مقابل آلومینیوم اظهار کرد: فردا مقابل تیمی بازی داریم که خودش را در جدول پیدا کرده که شرایط و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. ما هم پس از رد کردن مسائلی که همه واقف هستند، خوشبختانه در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از هر نظر آماده هستیم تا ان‌شاالله شرایط خوبی که در ۱۰ هفته ابتدایی فصل داشتیم را به دست بیاوریم و به جدول برگردیم.

 

او ادامه داد: مثل تمام تیم‌ها بخاطر فشردگی و تعطیلی یکباره بازی‌ها که غیر منطقی نیست ولی اجباری و اجتناب‌ناپذیر است، ما هم چند بازیکن مصدوم داریم که نمی‌توانیم در بازی فردا از آنها بهره ببریم. جوانان بسیار خوبی را داریم و فردا هم یکی، دو جوان خوب دیگر به جمع ما اضافه می‌شوند تا تلفیقی از آنها و با تجربه‌ها موجب شود نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

مربی صنعت نفت در خصوص عدم گلزنی این تیم طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: این حق را برای هواداران قائل هستیم که منتظر گل باشند. زمانی که بخواهند یک تیم را از نظر تاکتیکی ارزیابی کنند، می‌گویند تیمی که خودش را به کادر فنی حریف می‌رساند، از نظر تاکتیکی مشکلی ندارد و اگر در زدن ضربات آخر دارای مشکل است، به مسائل روانی تیم برمی‌گردد.

 

پیروانی تصریح کرد: وارد مشکلاتی که در تیم وجود داشت، نمی‌شویم و امیدوار هستیم دغدغه تیم برطرف شود. امیدوار هستیم با تمریناتی که در هفته اخیر داشتیم، مشکلات حل شده باشد و فردا بازیکنان و تیم ما با ارائه نمایش خوب، هواداران را خوشحال کند.

 

او یادآور شد: اگر سال قبل صنعت نفت شرایط خوبی داشت، بخاطر این بود که بازیکنانش دو، سه فصل حفظ شده بودند ولی ما در این فصل یک تیم نوپا و جدید را داریم. امسال ۱۲-۱۰ بازیکن جدید به صنعت نفت آمدند که زمان می‌برد تا آنها با شرایط تیم هماهنگ شود. پس از مدتی هم نیازهای تیم را مشخص کردیم و قرار شد تیم را تقویت کنیم که این اتفاق هم نیفتاد، اما طبیعی است در دیدارهایی که شکست خوردیم نیز مستحق شکست نبودیم.

 

مربی صنعت نفت تصریح کرد: در دیدار با پدیده، پرسپولیس و حتی سپاهان از نظر آماری کیفیت بسیار خوبی داشتیم. درصد مالکیت تیم ما مقابل تیم‌هایی که در آسیا قدرتمند ظاهر شدند، بالاتر بود و در آبادان یک موقعیت گل به آنها ندادیم. در فاز دفاعی عملکرد خوبی در کار تیمی داشتیم و یکی، دو گل هم روی ضربات ایستگاهی خوردیم که امیدوارم فردا شرایط متفاوتی داشته باشیم.

 

پیروانی اضافه کرد: بسیار خوشبین و امیدوار هستم که شروع موفقیت دوباره صنعت نفت از بازی فردا زده می‌شود. جایگاه سال قبل صنعت نفت هفتم بوده ولی ما امیدوار هستیم رتبه تک‌رقمی را کسب کنیم چون بازی‌های آسان‌تری نسبت به سایر حریفان داریم. ۶ مسابقه خانگی داریم که اگر امتیازات لازم را به دست آوردیم، شاید رتبه بهتری از فصل قبل رقم بزنیم.

 

او در خصوص کار سختی که مقابل تیم‌های پایین جدولی دارند، گفت: این مسئله به ما کمک می‌کند چون اگر تیم‌ها برای گرفتن سه امتیاز به آبادان بیایند و رو به جلو کار کنند، به نفع ما می‌شود و از فضاها استفاده خواهیم کرد، اما مشکلاتی مثل مصدومیت و محرومیت‌ها و همچنین عدم تقویت تیم، شرایط ما را تغییر داد.

 

مربی صنعت نفت یادآور شد: تمام تیم‌های لیگ برتر علی‌رغم اینکه بازیکنان زیادی داشتند، اما تا جایی که توانستند، ۶-۵ بازیکن خوب گرفتند ولی ما با وجود اینکه بازیکنان خوبی جذب کردیم که کمک حال ما بودند، اما یک‌سری بازیکن دیگر هم نتوانستیم اضافه کنیم. با این وجود امیدوار هستیم تا در هفته‌های آینده به برتری برسیم و جایگاه بهتری کسب کنیم. قول می‌دهم تیم ما از بحران خارج می‌شود و سال‌ها این اتفاقات برای تیم‌های مختلف افتاده است.

 

پیروانی تاکید کرد: تیم‌هایی موفق هستند که اهداف خود را مشخص کردند ولی ما بخاطر یک‌سری از اتفاقات نتوانستیم به اهداف میان‌مدت برسیم، اما بسیار امیدواریم تا شرایط خیلی خوبی برای فوتبال آبادان رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها