کد خبر : 1753861 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 19:28 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی: از هدف اولیه خودمان جلوتر هستیم

سرمربی مس رفسنجان معتقد است از هدف ابتدایی که در ابتدای لیگ برای خودشان ترسیم کرده بودند جلوتر هستند.

ربیعی: از هدف اولیه خودمان جلوتر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی در آستانه دیدار مس رفسنجان و نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: «عرض سلام و ادب و احترام، امیدوارم در این ایام نورانی و بابرکت، همه از مناجات با خداوند بزرگ بهره‌مند شده باشیم ما را هم از دعای خیر خودتان بی‌نصیب نگذاشته باشید.»


وی درخصوص مصدومیت یکی از بازیکنانش گفت: «مصدومیت در لیگ برتر اجتناب‌ناپذیر است و رخ می‌دهد، اما در این مسئله شاید شانس هم دخیل باشد و در این بابت بدشانس هستیم. در مصدومیت کریم‌زاده کسی با او برخورد نکرد و متأسفانه پای این بازیکن در یک درگیری کوچک پیچید. محسن طرحانی هم که رفت و کارهای جراحی خود را انجام می‌دهد تا ظرف یک ماه آینده به ما ملحق شود. کریم‌زاده هم از بچه‌های بسیار خوب، بااخلاق و دارای عملکرد فنی مناسب است که سال بسیار خوبی داشت و برای اولین بار به‌عنوان یک جوان رفسنجانی در لیگ برتر بازی می‌کرد. او در حال کسب تجربه و شکوفایی بود و با قدرت‌تر بازمی‌گردد. منتظر طرحانی و کریم‌زاده هستم و هردوی آن‌ها برای من بسیار دوست‌داشتنی و قابل‌احترام هستند.»


ربیعی در همین رابطه افزود: «به‌هرحال در 12،10 هفته گذشته هیچ دیداری نبوده که کمتر از چهار بازیکن را در اختیار نداشته باشم. عقیل کعبی هم چهار کارتِ است و او را نیز در اختیار نداریم. با محمد انصاری هم تمرینات را به‌تازگی آغاز کردیم. او کم‌کم باید شرایط را برای خودش مهیا کند و در مسیر تمرینات قرار بگیرد. پس از چند جلسه تمرین، یک بازی دوستانه داشتیم که انصاری از ناحیه بالای کشاله راست دچار مصدومیت شدید شد. مصدومیت قبلی او روی زانوی چپ بود.


ربیعی بابیان اینکه انصاری در حال بهبودی است و شرایط بهتری را سپری می‌کند، تصریح کرد: «او تا رسیدن به آمادگی کامل، دو تا سه هفته زمان می‌خواهد و این اتفاقات در فوتبال وجود دارد. کمی بدشانس هم بودیم که چند مهره را در هر مسابقه به خاطر مصدومیت نداشتیم. بااین‌حال مجموعه تیم ما و بچه‌ها به‌صورت تیمی و با وحدت، هوای همدیگر را همواره داشته‌اند و درعین‌حال فعل خواستن را به‌خوبی صرف کرده‌اند و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند. بازی فردا هم این اتفاق رخ می‌دهد و شرایط نسبی خود را پیش می‌بریم و خوشحالم که بسیاری از متخصصان، اهالی فوتبال و حتی هواداران عامه فوتبال هم مس رفسنجان را شگفتی مسابقات قلمداد می‌کنند. این برای اولین حضور تیم در لیگ برتر اتفاق خوبی است، اما منطق را هم باید در نحوه قضاوت و درخصوص تیم‌هایی که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، در نظر بگیریم. به این دلیل که منطق می‌گوید سال اول در لیگ برتر سالی بسیار پُرتنش و پُرچالشی خواهد بود. من احساس می‌کنم شرایط تیم مس رفسنجان از هدف‌گذاری باشگاه و نیز کسانی که تیم را دوست نداشتند دنبال می‌کردند، جلوتر هستیم. ما هدفمان برای این تیم در سال اول حضور و تثبیت در لیگ برتر تعبیه‌شده بود که فکر می‌کنم از هدف‌گذاری خودمان جلوتر هستیم و سعی می‌کنیم که 9 بازی آینده را هم باقدرت به میدان برویم، اما نیازمند منطق و انصاف هواداران نیز هستیم. هرچه تیم ازلحاظ آرامش و آسایش روانی و ذهنی تأمین باشد بازدهی بالاتری خواهد داشت فضای تیم می‌توانست خیلی بدتر از این باشد ما دغدغه سقوط را نداریم و به‌عنوان تیم شگفتی لیگ هستیم و از تیم ما به‌عنوان تیم باکیفیت لیگ یاد می‌کنند.»

 

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه آدم برای آرزوها و اهداف بلند می‌جنگد، افزود: «بالاخره آدم برای احقاق آرزوهای بلندش می‌جنگد و من آدمی نیستم که منکر دست‌یابی به آرزوهایم باشم. قطعاً اگر ما بتوانیم چه برای امسال یا سال آینده یک هدف بزرگ داشته باشیم و جایگاه بالاتر به دست آوریم برای آن تلاش خواهیم کرد. من و تیمم به خودمان القاء کردیم که به هرچه که الآن در آن حضور داریم قانع نباشیم، اما لیگ خیلی سخت است خیلی از بازی‌ها محق این نبودیم که امتیاز نگیریم مثلاً در رفسنجان با آلومینیوم اراک یک گل دریافت کردیم 89 دقیقه توپ در مالکیت ما بود هرچه تلاش کردیم به گل نرسیدیم یا در بازی با نفت مسجدسلیمان نتوانستیم به موفقیت برسیم اما سعی نکردیم در مسجدسلیمان عقب‌نشینی کنیم و به سبک خودمان بازی کردیم اما شانس با ما یار نبود.»

 

ربیعی همچنین گفت: «تلاش بنده این است بتوانم هر جا کار می‌کنم منطق و فلسفه خودمان را جاری کنم یک‌زمانی تیم را بالا آورده بودیم هنوز هم یک سری دشمنان این مجموعه تیم را می‌زدند نشان می‌دهد تا حدودی مشخص است افکار پشت این قضیه چیست، من کلاً با این موارد کار ندارم و سعی می‌کنم روی استدلال‌های شخصی خودم و برنامه و محوری که باید جلو ببرم کارکنم.»

 

وی با اشاره به بازی فردا، ابراز کرد: «بسیار برای تیم نساجی احترام قائل هستم کادر فنی محترم مدیرعامل و بازیکنان حاذق و خوبی دارند و هواداران پرشور نساجی که بسیار متعصب و قابل احترام هستند و از طرفی می‌دانیم بازی سخت و سنگینی داریم از آن‌طرف تیم ما ازلحاظ فنی و ذهنی و روانی خودش را مهیای بازی فردا کرده و مطمئن هستم فردا مس با فعل خواستن شدید به زمین خواهد رفت و تلاش خواهیم کرد تا تمام امتیازات بازی فردا را از دل این بازی سنگین درآوریم.»

 

ربیعی درخصوص محمد قاضی گفت: «شاید خیلی‌ها نمی‌دانستند، اما وی مبتلابه کرونا شده بود، دوهفته‌ای درگیر کرونا بود اما جزو نفرات تیم برای بازی فردا هست، البته به‌دلیل دوری از تمرینات بار تمرینات را سعی کردیم کمتر بر روی قاضی داشته باشیم امیدوارم هرچه سریع‌تر به شرایط آرمانی خود نزدیک شود. او جزو بازیکنان باتجربه، تأثیرگذار و متعصب تیم مس است.

 

ربیعی در پایان صحبت‌هایش گفت: «آرزوی توفیق و سلامتی برای تمام مردم عزیز کشورم دارم و امیدوارم هرچه سریع‌تر همه از ویروس کرونا راحت شوند، روزهای خوبی نیست و همین دیروز من متوجه شدم که یکی از دوستان خوب ما که از مربیان خوب کشور است در غم از دست دادن فرزندش به سر می‌برد، در کل می‌خواهم بگویم، روزهای خوبی نیست، دائم خبرهای بدی می‌شنویم و بیماری می‌بینیم و خانواده‌ها درگیر مشکلات هستند، به‌عنوان یک بنده گنه‌کار از خداوند می‌خواهم که هرچه سریع‌تر آرامش، شادی به مردم عزیز کشورم برگردد.»

دیدگاه‌ها