کد خبر : 1753870 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:26 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی ربیعی از غایبان پرتعداد؛

بازگشت زاهدی در شرایط بحرانی مس

مدافع مس رفسنجان با رفع مصدومیت آماده دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان است.

بازگشت زاهدی در شرایط بحرانی مس

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی ساعاتی قبل در نشست خبری قبل از بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران عنوان کرد در لیگ بیستم و به ویژه نیم‌فصل دوم حداقل چهار، پنج بازیکن غایب در هر مسابقه داشته‌اند و فردا نیز این شرایط برای آنها وجود دارد.

 

اما در این شرایط، مسیح زاهدی مدافع میانی مطمئن مس رفسنجان پس از دو بازی غیبت در فهرست تیمش به دلیل آسیب دیدگی، به شرایط مسابقه بازگشته و می‌تواند فردا مقابل نساجی مازندران به میدان برود.

 

زاهدی که یکی از مهره‌های ثابت مس رفسنجان در این فصل بوده و در کنار نمایش خوب دفاعی، یک گل هم مقابل استقلال به ثمر رسانده، بعد از دیدار برابر تراکتور و تیم سابق خود، با مصدومیت مواجه شد و به همین دلیل در دو بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان حضور نداشت، اما حالا شرایط بهتری پیدا کرده است.

 

این مدافع میانی مس رفسنجان در دیدار تدارکاتی اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک با نظر ربیعی به بازی نرفت تا مصدومیتش تشدید نشود ولی مشکلی برای بازی فردا برابر نساجی مازندران نخواهد داشت.

 

همچنین محمد ربیعی در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی اعلام کرد محسن طرحانی را بخاطر جراحی به مدت حدود یک ماه در اختیار نخواهد داشت و محمدحسین کریم‌زاده نیز از ناحیه مچ پا مصدوم شده و عقیل کعبی نیز بازیکن محروم این تیم است.

 

محمد انصاری، دیگر مدافع مصدوم مس رفسنجان نیز که در نیم‌فصل دوم هنوز فرصت بازی را به دست نیاورده، با اعلام ربیعی شرایط مصدومیتش تا حدود بهبود پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها