کد خبر : 1753875 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:11 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه سنگین برای مسافران ترکیه؛

سفر پرهزینه به منطقه قرمز برای تماشاگران فینال CL

ممکن است که هواداران سیتی و چلسی اجازه سفر به ترکیه برای تماشای فینال چمپیونزلیگ را داشته باشند، اما این سفر اکنون بیش از گذشته برای آنها خرج خواهد داشت.

سفر پرهزینه به منطقه قرمز برای تماشاگران فینال CL

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه دولت انگیس ترکیه را در لیست قرمز کشورهای خارجی مقصد سفر بریتانیایی ها قرار داد، اکنون هواداران دو تیم سیتی و چلسی که قصد سفر به ترکیه برای تماشای دیدار فینال چمپیونزلیگ را داشتند، چند هزار یورویی بیشتر باید خرج کنند.

به رغم اعتراض اهالی فوتبال به برگزاری فینال چمپیونزلیگ بین دو تیم انگلیسی، در آن سوی قاره اروپا و در کشور ترکیه، آن هم در این دوران خطرناک که شیوع ویروس کرونا روزانه قربانیان زیادی در سراسر جهان می گیرد، یوفا این هفته تاکید کرد که مسابقه فینال طبق برنامه در استانبول پارک برگزار خواهد شد. سال گذشته این به دلیل شیوع ویروس کرونا محل برگزاری این مسابقه به لیسبون پرتغال تغییر کرد.

انتظار می رود که حداقل چهار هزار بلیط در اختیار هواداران هر باشگاه قرار بگیرد و در حالی که سفر از انگلیس به پرتغال ممنوع نیست، اما مقامات انگلیسی از هواداران می خواهند که برای تماشای فینال راهی سفر به ترکیه نشوند و برای هر چه سخت تر کردن سفر هزینه های رفتن به ترکیه را نیز افزایش داده اند.

 

1598773

 

هر کدام از اتباع انگلیس که از یکی از کشورهای لیست قرمز به خاک این کشور بازگردد 2100 یورو جریمه خواهد شد و باید در یکی از هتل های تحت نظر دولت قرنطینه شود، همچنین باید یک تست کرونا و دو تست PCR قبل از خروج از کشور بدهد و همه اینها تازه علاوه بر هزینه های خود سفر است. به نظر نمی رسد که این اوضاع تا 29 ماه می ( هشتم خرداد) که زمان برگزاری مسابقه فینال است تغییری کند.

وزیر حمل و نقل انگلیس ضمن اعلام قوانین جدید گفت که جز در مواقع اضطراری هیچکس نباید به این کشورها سفر کند.

گزارش شده که مقامات بریتانیایی در حال مذاکره با یوفا هستند تا فینال چمپیوزنلیگ را به خاک انگلیس منتقل کنند و این تغییر جدید در قوانین به منظور اعمال فشار برای جا به جایی محل مسابقه است. هر چند یوفا پیشنهاد برگزاری فینال در ورزشگاه ویلا پارک را روز گذشته رد کرد.

 

دیدگاه‌ها