کد خبر : 1753877 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:32 | 57.3K بازدید | 6 دیدگاه

پیشنهاد سنگین الهلال به مربی سابق چلسی

در انتظار جدال ویلاش بواش و فرهاد مجیدی

پدرو آلمیدا خبرنگار معروف برزیلی و فعال در حوزه نقل و انتقالات، از ارائه پیشنهاد سنگین الهلال به ویلاش بواش سرمربی سابق چلسی خبر داد.

در انتظار جدال ویلاش بواش و فرهاد مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب نتایج ضعیف توسط روجریو میکال، مدیران الهلال تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با این سرمربی برزیلی پایان دهند و تا پایان این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، ژوزه مورایس پرتغالی را به مدت 2 ماه به خدمت گرفتند.


در همین رابطه، رسانه های عربستانی اعلام کردند که قرارداد این سرمربی با الهلال موقت بوده و مدیریت آبی های ریاض به سرپرستی فهد بن نافل به دنبال جذب یک سرمربی نام آوازه دیگری است تا در فصل آینده و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، هدایت الهلال را برعهده بگیرد.


در حالیکه نام های زیادی همچون لوسین فاوره، ژوزه ژسوس و دی متئو پیرامون نیمکت الهلال اسم برده شد، اکنون یک خبرنگار برزیلی از جدیدترین گزینه ای که برای تصدی پست سرمربیگری الهلال مطرح شده است، رونمایی کرد و آن شخص کسی نیست جز سرمربی سابق تیم های پورتو و چلسی.


پدرو آلمیدا خبرنگار برزیلی فعال در حوزه نقل و انتقالات، اعلام کرد که باشگاه الهلال برای به خدمت گیری آندره ویلاش بواش سرمربی پرتغالی سابق تیم های پورتو، چلسی و مارسی یک قرارداد یک ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر و با دستمزد سالانه 5 میلیون یورو به این سرمربی پیشنهاد داده است و مذاکرات بین دو طرف در جریان است.

 

 

1598777


ویلاش بواش که سابقه حضور در زنیت سن پترزبورگ، تاتنهام و شانگهای SIPG را در کارنامه دارد، چند ماه پیش و پس از اختلاف نظر با مدیران مارسی، از این تیم جدا شد. او چند روز پیش به دلیل شرکت در مسابقات رالی قهرمانی جهان در رسانه ها مطرح شد و حالا نام او حول باشگاه الهلال مطرح شده است.


در صورتی که این مربی مطرح و پرآوازه که سابقه کار در آسیا را نیز دارد، هدایت الهلال را بر عهده بگیرد، باید در شهریور ماه شاهد تقابل او با فرهاد مجیدی باشیم. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

 

1598775

دیدگاه‌ها