کد خبر : 1753878 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:34 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

النصر در آستانه تمدید قرارداد آمرابات

مدیریت باشگاه النصر قصد دارد تا قرارداد نورالدین آمرابات بازیکن مراکشی خود را تمدید کند.

النصر در آستانه تمدید قرارداد آمرابات

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه امروز اخباری مبنی بر عدم توافق النصر با مدیربرنامه های نورالدین آمرابات بازیکن النصر منتشر شد، اکنون رسانه عربستانی در خبری مدعی شده که نام آمرابات در میان بازیکنان خارجی مدنظر مانو منزس سرمربی برزیلی النصر قرار دارد.


روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع آگاه در این باشگاه نوشته است که بنا بر توصیه مربی النصر، مدیران تیم تصمیم به تمدید قرارداد نورالدین آمرابات تا یک سال دیگر گرفته اند. این بازیکن که تا پایان تابستان فصل 2020-2021 با این تیم عربستانی قرارداد دارد و زمزمه هایی مبنی بر جدایی او به گوش می رسید.


البته الشرق الاوسط نوشته است که تاکنون صحبت ها به صورت مستقیم با این بازیکن و یا مدیربرنامه های او آغاز نشده است و آنها قصد دارند تا پیش از پایان این فصل از لیگ عربستان، تکلیف این بازیکن را مشخص کنند.


آمرابات که در سال 2018 از تیم واتفورد انگیلس به النصر پیوست، در طول فصل جاری 31 بار برپای این تیم به میدان رفت و موفق شد 5 بار گلزنی کند و 2 پاس گل نیز داد. او در طی 96 دیداری که در این مدت برای تیمش انجام داده، 14 گل به ثمر رسانده و 24 پاس گل داده است.


تمدید قرارداد آمرابات نشانه ای است مبنی بر اینکه دو بازیکن خارجی دیگر النصر یعنی برد جونز استرالیایی و مایکون پریرای برزیلی در پایان فصل جاری از جمع النصری ها جدا خواهند شد.

دیدگاه‌ها