کد خبر : 1753893 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 23:34 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت مدیرعامل چوکا از مرادی و عسگری؛

دو استقلالی، میهمان ویژه مسابقه لیگ یکی(عکس)

بابک مرادی، محمدحسین مرادمند و جهانگیر عسگری دیدار تیم‌های هوادار و چوکا را از نزدیک تماشا کردند.

دو استقلالی، میهمان ویژه مسابقه لیگ یکی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های هوادار و چوکا در حالی برگزار شد که سه  چهره ویژه روی سکوهای ورزشگاه غدیر تهران حضور داشتند. بابک مرادی هافبک و محمدحسین مرادمند هافبک تیم استقلال و جهانگیر عسگری که سابقه بازی در تیم چوکای تالش را دارد.

 

این سه به دعوت علی عزتی مدیرعامل چوکا در ورزشگاه حضور یافتند و نمایش این تیم را تماشا کردند. چوکا در این بازی باوجود شکست، نمایش درخشانی را ارائه کرد و فرصت‌های گلزنی خوبی را هم داشت و یک ضربه به تیرک دروازه هم زد.

 

 

بابک مرادی هافبک استقلال که نمایش‌های درخشانی را در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد، امیدوار است تا در بازی با ذوب آهن به کار گرفته شود و توانایی هایش را نشان دهد. او در این مدت به خاطر درگیری با ویروس کرونا، مشکلاتی داشت اما حالا کووید19 را هم پشت سر گذاشته و در انتظار اعتماد فرهاد مجیدی برای ثمربخشی در بازی‌های لیگ برتر است.

 

 

جهانگیر عسگری مهاجم اسبق پیکان که در فصل گذشته موفق شد با عملکردی درخشان در چوکا، این تیم را به لیگ دسته اول برساند، امروز برای تماشای دیدار تیم سابق خود در استادیوم غدیر حاضر شده بود. او در فصل گذشته با 10 گل زده طی نیم فصل نمایشی درخشان در مسیر صعود تالشی‌ها به جا گذاشت تا از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار شود. او اما در این فصل با جدایی از چوکا به ویستاتوربین پیوست تا این تیم تهرانی را برای صعود به لیگ آزادگان کمک کند و علیرغم اینکه با مصدومیت از دیدارهای اخیر این تیم دور بوده، با ثبت ۵ گل یکی از مهره‌های موثر شاگردان اکبر میثاقیان محسوب می‌شود. اصالت کردستانی ستاره سابق پیکان در لیگ برتر باعث شده تا امروز در کنار بابک مرادی، ستاره همشهری‌اش در استقلال تماشاگر این بازی باشد.

 

دیدگاه‌ها