کد خبر : 1753894 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 23:39 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

مس فراتر از انتظار ظاهر شد؛

الهامی: سازمان لیگ همه را به یک چشم نگاه کند

سرمربی تیم نساجی مازندران از سازمان لیگ خواست که بازی های حساس هفته های پایانی را به صورت همزمان برگزار کند.

الهامی: سازمان لیگ همه را به یک چشم نگاه کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا میهمان مس در رفسنجان خواهد بود. این تیم که با هدایت ساکت الهامی شروع خوبی داشت، طی دو هفته اخیر دو شکست متحمل شده و به دنبال پایان دادن زودهنگام به این روند و بازگشت به روزهای خوب چند هفته پیش است. صحبت های ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی فردا را بخوانید:

 

کرمان در حال تبدیل شدن به یک قطب در فوتبال است

هر دو تیم در شرایطی قرار دارند که این بازی برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. مس رفسنجان با وجود اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را پشت سر می گذارد، تیم بسیار خوبی آماده کرده و نتایج خوبی هم کسب کرده است. با کادر فنی، بازیکنان و پشتیبانی خوب مس نوید سال های خوبی را برای فوتبال کرمان می دهد. فوتبال کرمان رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک قطب است؛ این حق مردم کرمان است.

 

نیاز مبرمی به سه امتیاز داریم

بعد از 12-13 سال به کرمان برگشته ام. از این بابت خیلی خوشحالم. قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم شناخت لازم را از هم دارند. مس در خانه نشان داده که تیم منسجم و قابل احترامی است. ما هم می دانیم که از بازی فردا چه می خواهیم و باید به کجا برسیم و خواسته مان چیست. این کار را برای هر دو تیم سخت می کند. اعتقاد من این است که بازی فردا یک بازی فیزیکی خواهد بود. هر دو تیم، مخصوصا ما نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داریم. این سه امتیاز با توجه به سختی هایی که هوادارانمان در طول فصل کشیده اند قطعا برای ما خیلی مهم است و برای به دست آوردن آن مجبوریم از خودمان مایه بگذاریم و بجنگیم.

 

از نظر کیفیت فوتبالی در حال بهتر شدن هستیم

شرایط نساجی مثل تمام تیم های ته جدولی است ولی به نظرم از نظر کیفیت فوتبالی در حال بهتر شدن هستیم. روز به روز بهتر عمل می کنیم. در 4 بازی که در لیگ انجام دادیم می توانید ببینید که تیم مان چقدر پیشرفت داشته است. دو برد داشتیم و دو باخت مقابل پرسپولیس و سپاهان متحمل شده ایم. فکر می کنم که مردم پای تلویزیون یک فوتبال خیلی خوب را تماشا کنند.

 

نبودن چند نفر مهم نیست

نساجی برای بازی فردا اگر 11 بازیکن هم داشته باشد باید برای بردن بازی کند. نبودن چند نفر مهم نیست چون هیچ راهی نداریم. این را هم می دانیم تیم سخت و بسیار بابرنامه ای جلویمان خواهد بود. این کار ما را سخت می کند. فکر می کنم از روزی که من آمده ام این سخت ترین بازی مان باشد چون محکوم به برد هستیم.

 

سازمان لیگ همه را به یک چشم نگاه کند

من نمی دانم که چرا باید ما 8:45 بازی کنیم ولی بعضی از تیم ها 21:15 بازی کنند؟ ما در اصل دو بازی از تیم های رقیب عقب می افتد. چه فرقی می کرد که ما به جای 20:45 در ساعت 21:15 بازی می کردیم؟ سایپا  و ماشین سازی که رقیبان ما هستند 21:15 بازی خواهند کرد. ما حق زیادی نمی خواهیم و خواهش من از سازمان لیگ این است که بازی ها را همزمان بگذارند. از بازی های عقب مانده هم بعضی از تیم ها سود می کنند و بعضی ها ضرر می کنند. اگر ذوب آهن اول با پرسپولیس بازی می کرد و بعد با استقلال و بعد از آن می رفت سراغ گل گهر، قطعا فشار به این تیم می آمد با توجه به نفراتی که دارد. ولی یکی از بازی های سخت این تیم را نگه داشتند و کشیدند کنار و الان با استقلال و گل گهر بازی می کند و بعد از یک فرصت بازی عقب افتاده با پرسپولیس بازی می کند؛ بازی با پرسپولیس می توانست مصدوم و بازیکن سه چهار کارته داشته باشد و جلوی استقلال آن نفرات را نداشته باشد. مثل ما که مقابل پرسپولیس سه مصدوم برای بازی با سپاهان دادیم. می دانم دست سازمان لیگ بسته است ولی اگر بازی ما فردا نیم ساعت دیرتر برگزا می شد یا با یک روز تاخیر همزمان با بازی ذوب آهن برگزار می شد، هیچ فرقی نمی کرد. فکر می کنم یک مقدار سازمان لیگ یک مقدار نسبت به ما کم لطفی کرده است. البته می دانم که شبانه روزی کار می کنند اما خواهش ما این است که همه تیم خها را به یک چشم نگاه کند در هفته های آینده بازی ها همزمان باشد تا هیچ تیمی ضرر نکند. ما چند هفته است که قبل از سایپا و ماشین سازی بازی می کنم. در روزهای آخر یک روز هم یک روز است. همین سایپا فص گذشته با تفاضل گل در لیگ برتر ماند.

 

مس فراتر از انتظار ظاهر شد

مس رفسنجان نسبت به آن چیزی که همه انتظارش را داشتند، فراتر بوده است. این به درایت مدیریت باشگاه بر می گردد که در هفته سخت ابتدایی پشت کادر فنی ایستاد. این نشان می دهد که مدیریت در فوتبال ما چقدر مهم است. در ادامه نقش پررنگ کادرفنی را دیدند که فوتبال باکیفیت و زیبایی را ارائه کردند.

دیدگاه‌ها