کد خبر : 1753908 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:20 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

شیر فرانسوی و جشن صدمین گل(عکس)

بافیتمبی گومیس با دبل شب گذشته برابر الشباب، به رکورد صد گل زده برای تیم الهلال رسید.

شیر فرانسوی و جشن صدمین گل(عکس)

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم الهلال صدرنشین لیگ عربستان موفق شد در دیدار حساس برابر الشباب تیم دوم جدول با نتیجه تحقیر کننده ۵ بر یک پیروز شود. بافیتمبی گومیس ستاره فرانسوی تیم الهلال در این دیدار دو گل زد تا تعداد گل‌های خود برای الهلال را به عدد ۱۰۰ برساند.

 

گومیس ۶۸ گل در لیگ عربستان، ۱۷ گل در لیگ قهرمانان، ۸ گل در جام حذفی، ۵ گل در لیگ تیم‌های عرب و ۲ گل در جام باشگاه‌های جهان به ثمر رسانده است. پس از پایان بازی، مسئولان باشگاه الهلال با اهدای پیراهن شماره ۱۰۰ برای وی جشن کوچکی در رختکن ترتیب دادند. او به اولین بازیکن تاریخ الهلال تبدیل شد که در سه فصل متوالی حداقل ۲۰ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است.

 

1598866

 

گومیس البته با رکورد رویایی سامی الجابر که ۲۰۴ گل برای الهلال به ثمر رسانده فاصله زیادی دارد اما در سه سال حضورش توانسته به یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شود، شنیده‌ها حاکی از آن است که گومیس در پایان فصل از این تیم خواهد رفت و جای خود را به موسی ماره‌گا خواهد داد.

 

1598867

 

گومیس در پایان و در جمع همبازیان خود در رختکن گفت:

من خودم به تنهایی نمی توانستم 100 گل بزنم و از شما متشکرم ، اما اگر در پایان فصل قهرمان نشویم این موفقیت معنایی نخواهد داشت. من قهرمانی را می خواهم.

دیدگاه‌ها