کد خبر : 1753918 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:23 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

شمارش معکوس؛ راموس از رئال مادرید جدا می شود؟

شرایط برای تمدید قرارداد و ماندن سرخیو راموس در مادرید دشوارتر شده است.

شمارش معکوس؛ راموس از رئال مادرید جدا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد سرخیو راموس در دیدار برگشت مقابل چلسی واکنش های فراوانی را برانگیخت. هواداران این مدافع باتجربه به قدرت رهبری سرخیو راموس در ترکیب رئال مادرید اشاره کردند، اما برخی نیز مدعی شدند وجود بازیکنی مانند او نیز برای صعود این تیم به فینال کافی نبود. فقط چهار بازی تا پایان لالیگا باقی مانده و باید دید سرخیو راموس در روزهای پایانی فصل می تواند چقدر به تیمش کمک بکند. قرارداد او در تاریخ 30 ژوئن تمام می شود و مسئله اینجاست که هنوز پیشنهاد مهمی از تیم دیگری برای راموس نرسیده تا او دست بالا را در مذاکرات داشته باشد.

 

حضور سرخیو راموس در دیدار حساس این هفته مقابل سویا، باشگاه سابق این بازیکن هنوز قطعی نیست. راموس روز جمعه تنها در سالن بدنسازی حضور یافت و امروز مشخص می شود که آیا او می تواند در ترکیب قرار بگیرد یا نه. علیرغم تمایل زین الدین زیدان به استفاده از راموس، شرایط فیزیکی او در این رابطه تعیین کننده خواهد بود.

 

1598405

 

اما همین حالا نیز به نظر می رسد انتقال داوید آلابا به رئال مادرید قطعی شده باشد. مدافع اتریشی بایرن مونیخ با کهکشانی ها توافق کرده و اخبار حاکی از اختصاص یافتن دستمزد سالانه 12 میلیون یورو (معادل حقوق فعلی راموس) برای داوید آلابا است. همچنین آینده رافائل واران نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

قرارداد واران با مادرید در سال 2022 به پایان می رسد و این مدافع فرانسوی تصمیم دارد در صورت عدم ارائه پیشنهاد مالی بهتر، راهی باشگاه جدیدی بشود. منچستر یونایتد واران را می خواهد و در صورت جدایی او، ممکن است راموس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با شرایط دلخواه خود داشته باشد.

 

رئال مادرید مایل است قرارداد راموس را یک ساله تمدید کرده و از او خواهان قبول پیشنهاد 10 درصد کاهش حقوق مانند بسیاری دیگر از بازیکنان شده، اما راموس خواهان تمدید دو ساله و دریافت دستمزد فعلی است. اما هر چه به پایان فصل نزدیک شویم، شرایط برای ماندن راموس خصوصا در صورت عدم حضور در ترکیب رئال مادرید دشوارتر می شود.

 

1594129

دیدگاه‌ها