کد خبر : 1753921 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:43 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

دستیار کومان در تیررس بایرن مونیخ

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ به دنبال همکاری مجدد با آلفرد شرودر است.

دستیار کومان در تیررس بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، ممکن است آلفرد شرودر، دستیار رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا در تابستان امسال به کادر مربیگری یولیان ناگلزمن در بایرن مونیخ ملحق بشود. ناگلزمان که به تازگی برای هدایت بایرن در سال آینده به توافق دست یافته، علاقه زیادی به کار کردن با آلفرد شرودر داشته و در تلاش برای راضی کردن این مربی باتجربه برای حضور در بوندسلیگا است.

 

1598889

 

آلفرد شرودر که در بین سال های 2016 تا 2018 دستیار ناگلزمان در هوفنهایم بود، رابطه خوبی با این سرمربی جوان دارد. در ادامه او راهی آژاکس شده و کار خود را در کنار اریک تن هاخ آغاز کرد. ماحصل روزهای حضور آلفرد شرودر در آژاکس بسیار درخشان بود و این تیم علاوه بر فتح لیگ هلند، موفق شد تا آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش برود.

 

البته آلفرد شرودر در سال 2019 هدایت هوفنهایم را به عهده گرفت، اما دوران حضور او در بوندسلیگا کوتاه مدت و ناموفق بود و این سرمربی بعد از مدتی از هوفنهایم جدا شد. آلفرد شرودر از ابتدای فصل در کادر مربیگری رونالد کومان قرار داشته و حالا ناگلزمان بعد از تجربه شیرین همکاری با او در گذشته دوباره علاقمند به کار کردن با آلفرد شرودر، این بار روی نیمکت بایرن مونیخ است. البته هنوز مشخص نیست که خود رونالد کومان فصل بعد در بارسلونا خواهد ماند یا خیر. اخباری در مورد احتمال حضور ژاوی روی نیمکت این تیم در صورت ناکامی بارسلونا در فتح لالیگا منتشر شده است.

دیدگاه‌ها