کد خبر : 1753923 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:49 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

اکبر میثاقیان و اولین برد تاریخی (عکس)

مربی باتجربه فوتبال ایران که اولین بار دیگر لیگ دو حاضر شده، موفق شد روز گذشته در گچساران به اولین برد تاریخی خود دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان که تجربه چند صعود و بقای تاریخی در کارنامه مربیگری خود را دارد، در اتفاقی جالب در نیم فصل راهی لیگ دسته دوم شد تا برای اولین بار حضور روی نیمکت این سطح از فوتبال ایران را نیز تجربه کند.

 

1598894

 

میثاقیان با حضور روی نیمکت ویستاتوربین تهران که یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول محسوب می‌شود، بعد از سه تساوی متوالی اینبار در گچساران و در دیداری سخت موفق شد با گلی که مرتضی حسینی به ثمر رساند، به اولین برد تاریخ خود در لیگ دسته دوم دست یابد. نکته جالب توجه اینجا بود که زمینه ساز این گل، بهتاش میثاقیان پسر سرمربی این تیم بود تا یک برد خانوادگی ارزشمند را به نام خود کنند.

 

1598893

 

از اتفاقات دیگر این بازی می‌توان به حمله یکی از هواداران تیم رقیب در لحظات پایانی بازی به اکبر میثاقیان اشاره کرد که با دخالت ماموران انتظامی و دستگیری فرد خاطی همراه شد. با این حال در شرایطی که این فرد در کلانتری بازداشت شده بود، با رضایت اکبر میثاقیان آزاد شد. ویستاتوربین اکنون با این برد ارزشمند خارج از خانه در رده سوم جدول در کورس صعود قرار گرفته و چشم به دیدارهای آتی برای صعود دوخته است.

 

1598892

دیدگاه‌ها