کد خبر : 1753924 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:50 | 42.8K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض کاربران ایرانی به باشگاه برایتون جواب داد

باشگاه برایتون در یک تصمیم عجیب و در قسمت معرفی بازیکنان جلوی نام علیرضا جهانبخش ملیت این بازیکن ایرانی و هم چنین پرچم کشورمان را پاک کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این اتفاق که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت کاربران ایرانی و طرفداران ایرانی این باشگاه با مراجعه به صفحه ی رسمی این باشگاه اعتراض خود را اعلام کردند. شدت این اعتراضات به حدی بود که ادمین سایت اشتباه رخ داده حال به صورت سهوی یا عمدی را اصلاح کرد و اکنون اگر به سایت باشگاه برایتون مراجعه کنید ملیت علیرضا جهانبخش ایرانی عنوان شده است و پرچم کشورمان نیز به درستی به تصویر کشیده شده است.

 

علیرضا جهانبخش در فصل جاری لیگ برتر جزیره در 17 بازی برای برایتون و بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده که حاصل تلاش او خلق یک موقعیت گل و دریافت دو کارت زرد بوده است. علیرضا جهانبخش که در ابتدای فصل پیشنهاد باشگاه برایتون برای حضور قرضی در تیم های هلندی از جمله آژاکس را قبول نکرد و گفت در برایتون می ماند تا به جایگاه اصلی خود در این باشگاه دست پیدا کند با وجود تلاش فراوان در فصل جاری هم نتوانسته به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شود، در حالی که هر گاه به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیم قرار گرفته با انگیزه نشان داده است. در خبرهایی که به تازگی در رسانه های انگلیسی منتشر شده آمده که باشگاه برایتون مایل است در تابستان پیش رو بازیکن ایرانی اش را به طور قرضی یا قطعی به تیم دیگری انتقال دهد و به نظر می رسد اینبار علیرضا جهانبخش در برابر سیاست باشگاه برایتون کوتاه بیاید به این خاطر که تداوم نیمکت نشینی در برایتون می تواند از نظر فنی به ضرر او تمام شود؛ به خصوص که جایگاه خود را در تیم ملی فوتبال ایران از دست خواهد داد کما اینکه در دوره مربیگری مارک ویلموتس به بهانه نیمکت نشینی در برایتون به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

 

1598896

دیدگاه‌ها