کد خبر : 1753941 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:59 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

عمان دیلی خبر داد 

قرارداد برانکو برای جام ملت‌های 2023 تمدید می‌شود

سایت های عمانی هم به حضور برانکو سرمربی تیم ملی این کشور در تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دادند. خبری که از سوی رسانه های ایرانی مطرح شد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته فدراسیون فوتبال ایران این خبر را تکذیب کرد و برانکو هم به سایت های عمانی گفته است اکنون تمرکزم روی تیم ملی فوتبال عمان است و چالش‌های بزرگی که در ماه‌های آینده پیش‌روی‌مان خواهد بود.

 

در گزارش های متعددی که در سایت های عمانی منتشر شده به این نکته اشاره شده که برانکو مربی باشخصیت و متعهدی است و به طور حتم به قرارداد خود با فدراسیون فوتبال پایبند است. در بخشی از این گزارش آمده برانکو که به دلیل شیوع ویروس کرونا و هم چنین تعویق مسابقات از روز حضور در عمان نتوانسته بازی رسمی انجام دهد در ماه های پیش رو یک ماموریت مهم را دنبال خواهد کرد و آن هدایت تیم ملی عمان به جام جهانی 2022 است. ضمن اینکه در ادامه این قرارداد می تواند تمدید شود و برانکو حضور در مسابقات حذفی عرب و هم چنین حضور در جام ملت های 2023 را تجربه کند. 

 

1598913

 

نکته  جالب اینکه بعد از حضور برانکو از سوی فدراسیون فوتبال عمان برنامه بازی دوستانه بین عمان و ایران طراحی شد که این بازی دوستانه به بهانه ی ویروس کرونا لغو شد. مسابقه ای که قرار بود 8 خرداد سال گذشته در استادیوم آزادی تهران برگزار شود. برانکو که سال های متعددی از مربیگری اش را در ایران سپری کرده است همیشه از ایران به عنوان زادگاه دوم خود بعد از کرواسی یاد می کند و اینکه علاقمند است در ایران یا کرواسی به مربیگری خود پایان دهد. این گفته ها موجب شد تا برخی از رسانه های داخلی خبر از حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران دهند که فدراسیون فوتبال ایران این خبر را تکذیب کرد و گفت قرار نیست برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود. 

 

جالب اینکه یاسر المنا نویسنده سایت عمان دیلی خبر داده است که فدراسیون فوتبال کشورش به دنبال تمدید قرارداد برانکو است به این خاطر که به توانمندی های این مربی ایمان دارد و می خواهد بعد از پایان بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 با هر نتیجه ای که همراه باشد با  این مربی وارد بازی های جام مسابقات حذفی کشورهای عربی و هم چنین مقدماتی جام ملت های 2023 شود که در آن با تیم های افغانستان – قطر و بنگلادش همگروه است.

دیدگاه‌ها