کد خبر : 1753943 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:01 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

ترفند ویژه اکبرپور برای تهییج شاگردانش (عکس)

سرمربی تیم ماشین سازی ماموریت بسیار دشواری برای حفظ این تیم در لیگ برتر دارد اما در تلاش است تا بتواند این کار را انجام دهد.

به گزارش ورزش سه، تیم ماشین سازی تبریز در حال حاضر با 10 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد؛ این تیم برای بقا در لیگ برتر کار بسیار سختی دارد اما امیدوار است که بتواند با هدایت علیرضا اکبرپور به این مهم دست یابد.

 

علیرضا اکبرپور که پیش از بازی با آلومینیوم اراک، هدایت ماشین سازی را به عهده گرفت، در گام اول با سبزپوشان به نتیجه مساوی یک بر یک در خانه دست یافت و امشب شاگردانش را در دومین گام مقابل سایپا به زمین خواهد فرستاد.

 

1598916

 

1598917

 

1598918

 

تعطیلی بازی های لیگ با توجه به حضور نمایندگان ایران در آسیا فرصت خوبی بود که اکبرپور و دستیارانش به دست آوردند؛ آنها با توجه به لغو بازی هفته بیست و یکم شان مقابل تراکتور، توانستند به صورت فشرده به انجام تمرینات قدرتی و تاکتیکی پرداخته و خود را آماده هفته های سخت و پر فشار پیش رو نمایند.

 

علیرضا اکبرپور که در دوران بازی اش، بازیکنی تکنیکی و ریز نقش بود، در تمرینات ماشین سازی فراتر از یک سرمربی ظاهر شده و با پا به توپ شدن در کارهای تاکتیکی و درون تیمی، ضمن به رخ کشیدن آمادگی بدنی که موفق به حفظ آن شده، سعی در تهییج شاگردان خود دارد تا به این ترتیب بتواند آنها را با تمام قوا برای بازی های سختی که در پیش هست، آماده کند.

دیدگاه‌ها