کد خبر : 1753947 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:08 | 18.5K بازدید | 7 دیدگاه

استقلال- ذوب‌آهن؛ دو بازی در کمتر از دو هفته

استقلال و ذوب آهن در هفته های پیش رو دوبار مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

استقلال- ذوب‌آهن؛ دو بازی در کمتر از دو هفته

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه ریزی سازمان لیگ تیم های استقلال و ذوب آهن یکشنبه شب در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می گیرند. این در شرایطی که دو تیم در جام حذفی نیز باید با هم روبه رو شوند.


در مراسم قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد که استقلال و ذوب آهن باید با هم دیدار کنند و حالا طبق برنامه ریزی شاهد انجام دومسابقه این دو تیم در یک بازه زمانی کمتر از دو هفته خواهیم بود.


سازمان لیگ فوتبال در نظر دارد تا قبل از برپایی اردوی تیم ملی 4 دیدار دوم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را هم برگزار کند که بر این اساس استقلال و ذوب آهن علاوه بر بازی فردا شب خود تا قبل از 4 خرداد یک مسابقه دیگر در جام حذفی خواهند داشت.


نکته قابل توجه این که هر 2 بازی بین 2 تیم استقلال و ذوب آهن در مسابقات لیگ و جام حذفی باید در تهران برگزار شود که شرایط خوبی برای استقلال است تا با برد در لیگ به سپاهان و پرسپولیس نزدیک شود و با برد در جام حذفی به جمع 8 تیم برتر مسابقات فوتبال جام حذفی صعود کند. در واقع ذوب آهن شانس تیم استقلال برای بالا رفتن درصد موفقیتش در مسابقات مختلف لیگ و جام حذفی محسوب می شود.


زمان برگزاری بازی حذفی دو تیم هنوز به طور دقیق اعلام نشده و قرار است سازمان لیگ زمان این دیدار را اعلام کند.


گفتنی است؛ استقلال در مرحله قبلی جام حذفی هم وقتی با پیکان روبرو شد که چند روز بعدش در لیگ برتر با این تیم بازی داشت و حالا استقلال در حالی در لیگ بیستم با ذوب آهن بازی می کند که چند روز بعد باید در جام حذفی به مصاف این تیم برود.

دیدگاه‌ها