کد خبر : 1753952 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:26 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

علی‌نژاد: امیدوارم رکورد 63 سهمیه المپیک ریو را بشکنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: با توجه به روند خوب در کسب سهمیه‌ها امیدوارم تعداد سهمیه‌های حضور در المپیک که مربوط به المپیک ریو ‌با 63 سهمیه است را بشکنیم‌.

علی‌نژاد: امیدوارم رکورد 63 سهمیه المپیک ریو را بشکنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در وبینار تخصصی مدیران کل استان‌ها با تبریک کسب شصتمین سهمیه برای کاروان ورزشی ایران به منظور حضور در بازی‌های المپیک توکیو گفت: روندی که در کسب سهمیه‌ها رقم خورده بسیار خوب بوده و امیدوارم رکورد تعداد سهمیه‌های ورزش ایران که مربوط به المپیک ریو با 63 سهمیه است، در المپیک توکیو شکسته شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نسبت به تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی 2022 و المپیک 2024 در استان‌ها تاکید کرد و‌ خواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران و قهرمانان دارای شانس مدال شد.


علی‌نژاد در ادامه به لایحه نظام جامع باشگاه‌داری اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی این لایحه در دولت سپری می‌شود و بزودی به مجلس ارسال می‌شود که تصویب این مهم، اتفاق بسیار خوبی در جامعه ورزش و جوانان خواهد بود.

وی در خصوص صدور مجوز باشگاه‌ها توضیح داد: سامانه‌ای در این زمینه فعال شده و از اول خردادماه هیچ مجوزی بصورت دستی صادر نمی‌شود.


علی‌نژاد ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی در آخرین تقسیم بندی وزارت بهداشت از ردیف دو به اولویت سه انتقال پیدا کردند که پیگیر هستیم این مشکل را حل کنیم تا باشگاه‌های ورزشی در شهرهای نارنجی مجوز فعالیت بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: با هماهنگی ایجاد شده با وزارت آموزش و پرورش، المپیاد استعدادهای برتر را در سال 1400 با اصلاحات تفاهم شده برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها