کد خبر : 1753960 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:56 | 11.4K بازدید | 23 دیدگاه

11 بازیکن احتمالی محرم برای مصاف با سرخ‌ها؛ 

نظرسنجی؛ شما ترکیب سپاهان را انتخاب کنید

محرم نویدکیا کار آسان و البته در عین حال سختی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در رقابت های لیگ و به خصوص دیدار حساس برابر پرسپولیس دارد.

نظرسنجی؛ شما ترکیب سپاهان را انتخاب کنید 

به گزارش "ورزش سه"،  سپاهان و پرسپولیس بار دیگر به هم رسیده اند؛ باز هم در شرایط تعیین کننده تا برای سومین فصل پیاپی به نوعی قهرمان لیگ تحت تاثیر نتیجه ای باشد که در این مسابقه به دست می آید.


طلایی پوشان با شرایط خوبی به این مسابقه رسیده اند؛ زمانی که پرسپولیس درگیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود، آنها مصاف هفته بیست و یکم را مقابل نساجی مازندران در یک دیدار سخت با سه امتیاز پشت سر گذاشتند و حالا با 3 امتیاز و البته یک بازی بیشتر در خانه از پرسپولیس میزبانی خواهند کرد. البته محرومیت نژادمهدی یکی از آسیب های این بازی سخت به اردوی طلایی پوشان بود. البته به غیر از نژادمهدی، شرایط محمدرضا خلعتبری و شایان مصلح نیز برای این بازی مشخص نیست؛ با این حال به نظر نمی رسد به جز یک بازیکن شاهد تغییر دیگری در ترکیب محرم نویدکیا و سپاهان نسبت به بازی های قبلی باشیم.

 

خط دروازه؛ مثل همیشه با پیام 
پیام نیازمند در تمامی دیدارهای این فصل بازیکن اصلی سپاهان در چارچوب دروازه بوده و در مصاف با پرسپولیس نیز شاهد اتفاق دیگری نخواهیم بود. او در این مسابقه به دنبال یازدهمین کلین شین فصل و ادامه صدرنشینی تیمش است.

 

زوج قلب خط دفاعی؛ گولسیانی جانشین نژادمهدی 
سپاهان با زوج عزت پورقاز و محمدنژادمهدی عملکرد بسیار خوبی طی هشت بازی گذشته ارائه کرده و فقط دو بار دروازه اش باز شده تا دیگر هیچ نشانی از تیمی که گل های زیادی در نیم فصل اول دریافت می کرد، نداشته باشد. با این حال محرومیت نژادمهدی، چالشی در این بخش ایجاد کرده و محرم نویدکیا چاره ای جز استفاده از گولسیانی یا مهدی زاده ندارد. حضور گولسیانی در دیدار جام حذفی نشان داد، این بازیکن گرجستانی انتخاب اول او برای زوج سازی با عزت پورقاز است.

 

1598931

 

چپ و راست؛ با امید و دانیال 
هفته ها است که این زوج توانسته اعتماد محرم نویدکیا و کادر فنی سپاهان را به خود جلب کند. در اردوی طلایی پوشان مرتضی منصوری مدت ها است نیمکت نشین شده و در پست دفاع چپ نیز اگرچه شایان شرایط جسمانی مساعدی برای حضور مقابل تیم سابقش ندارد، ولی مهدی ترکمان در دسترس است. با این وجود به نظر نمی رسد شاهد تغییری در این دو پست حساس و تعیین کننده باشیم.

 

مثلث خط میانی؛ آیا شاهد سورپرایز محرم خواهیم بود؟
محمد کریمی، احسان حاج صفی، جلال علی محمدی، یاسین سلمانی و سروش رفیعی 5 بازیکنی هستند که از میان آنها سه نفر برای حضور در ترکیب اصلی در خط میانی انتخاب خواهد شد. محمد کریمی، احسان و سروش شانس بیشتری برای حضور در ترکیب 11 نفره تیم دارند ولی شاید حضور یاسین سلمانی که بازیکنی بسیار مستعد و سرحال نشان داده، معادلات را در خط میانی طلایی پوشان برهم بریزد. حضور جلال علی محمدی به جای محمد کریمی نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که محرم نویدکیا در بازی های گذشته از آن استفاده کرده است.

 

1598933

 

مثلث هجومی؛ بدون فکر انتخاب کن
محمد محبی طی بازی های اخیر رفته رفته به ترکیب اصلی راه یافته و در کنار محمدرضا حسینی که در پست وینگر راست بازی می کند، دو بازوی سجاد شهباززاده در بخش هجومی به شمار می روند. در این پست به نظر می رسد محمدرضا خلعتبری که یکی از گزینه های همیشگی محرم برای حضور در ترکیب اصلی یا ورود به عنوان بازیکن ذخیره بود، شرایط خوبی ندارد. رضا میرزایی اما مشکلی ندارد و در راس خط تهاجمی تیم هم استنلی کی روش و البته روح الله باقری در دسترس هستند. بازیکنانی که بعید به نظر می رسد سبب تغییر در تشکیل مثلث همیشگی طلایی پوشان شوند.

 

همانطور که در متن اشاره شد، محرم نویدکیا می تواند با استفاده از بازیکنانی نظیر مهدی زاده، یاسین سلمانی، رضا میرزایی، جلال علی محمدی و استنلی کی روش تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند. این دیدار حساس ترین دیدار فصل برای سپاهان به شمار می رود و در صورت پیروزی شاگردان محرم نویدکیا، آنها با 6 امتیاز و البته یک بازی بیشتر صدر را به نام خودشان خواهند زد. شما اگر جای محرم بودید، چه ترکیبی برای این مسابقه انتخاب می کردید..  نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس 
پیام نیازمند- امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، احسان حاج صفی، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده.

دیدگاه‌ها