کد خبر : 1753963 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:04 | 48.5K بازدید | 38 دیدگاه

زوج مخوف پرسپولیس آماده تقابل با سپاهان (عکس)

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که مهاجمان این تیم به فرم آماده خود رسیده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در لیگ بیستم شرایط متفاوتی را از نظر خط حمله داشته است. در ۴ سالی که این تیم قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، مهاجم اصلی‌اش تعداد گل‌های خود را دو رقمی کردند اما این فصل مهدی عبدی عملکرد نامطلوبی داشت و مغانلو و آل کثیر هم هنوز در لیگ برتر به توفیق خاصی نرسیده‌اند.

 

با این حال زوج خط حمله جدید پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنار یکدیگر را تجربه کردند، توانستند ۶ گل وارد دروازه رقبا کنند و میانگین هر بازی یک گل را به ثبت برسانند؛ آماری که اگر در لیگ برتر هم تکرار شود، تمام مشکلات خط حمله پرسپولیس را برطرف خواهد کرد.

 

1598937

 

نکته جالب اینکه هر دو مهاجم جزو برترین گلزنان لیگ نوزدهم بودند و حالا فرصت بازی در تیمی دیگر را کنار هم پیدا کرده‌اند. شهریار مغانلو ۱۳ گل و عیسی آل کثیر ۱۲ گل به ثمر رساندند تا روی هم ۲۵ گل زده باشند.

 

در دو بازی سرنوشت ساز پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان، قرمزها بیش از هر زمان دیگری به درخشش مهاجمان خود نیاز دارند. اگر پرسپولیس بتواند شش امتیاز از این دو بازی بگیرد، صدرنشینی قاطعانه‌ای را رقم خواهد زد و از این رو، این دو بازی برای قرمزها اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

1598938

 

نکته جالب اینکه فصل گذشته مغانلو و آل کثیر توانستند با پیراهن پیکان و صنعت نفت آبادان دروازه سپاهان را باز کنند. گل آل کثیر زمینه ساز برتری ۴-۲ تیمش را فراهم کرد و گل مغانلو، عامل توقف نماینده اصفهان در هفته آخر لیگ شد تا این دو به نوعی سپاهان را از کسب سهمیه آسیایی باز دارند. حالا ماموریت آن‌ها جلوگیری از قهرمانی سپاهان با درخشش در ترکیب پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها