کد خبر : 1753981 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:06 | 21.3K بازدید | 3 دیدگاه

خسته از تکرار نام ارلینگ هالند؛

دلخوری لواندوفسکی؛ چه کسی روی اعصاب اوست؟

شایعات جذب ارلینگ هالند باعث دلخوری رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ شده است.

دلخوری لواندوفسکی؛ چه کسی روی اعصاب اوست؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم ارائه عملکردی قابل تحسین و درخشان در سال های اخیر، احتمال جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ هنوز به طور کامل منتفی نیست. البته بایرن مونیخ قطعا در این تابستان رابرت لواندوفسکی را نمی فروشد، اما در تابستان سال آینده اوضاع متفاوت است. لواندوفسکی از شایعات مداوم در مورد انتقال احتمالی ارلینگ هالند، ستاره نروژی و جوان دورتموند به بایرن مونیخ عصبانی شده است.

 

در واقع تاکنون هیچ یک از ارکان باشگاه بایرن به صراحت نگفته که این تیم تمایلی به جذب ارلینگ هالند ندارد و همین رویه موجبات دلخوری ستاره لهستانی و گلزن بایرن مونیخ را فراهم کرده است.  در واقع رابرت لواندوفسکی امیدوار است باشگاه بایرن برنامه های سال های آتی خود را حول محور این بازیکن بنا کرده و به دنبال مهاجم دیگری نباشد.

 

1595859

 

لواندوفسکی قصد دارد تا چند سال دیگر به بازی کردن در بالاترین سطح ادامه بدهد و ترجیح او ادامه فعالیت در بایرن مونیخ است، اما باشگاه هنوز موضع شفافی در این خصوص نداشته و به همین علت آینده ستاره لهستانی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

چند باشگاه متمول لیگ برتری از جمله چلسی و منچسترسیتی و البته رئال مادرید برای خرید لواندوفسکی ابراز تمایل کرده اند. این ستاره 33 ساله و لهستانی که احتمالا برنده جایزه کفش طلای فصل جاری نیز خواهد شد، هنوز با قطعیت در مورد آینده تصمیم نگرفته و در حال بررسی شرایط است.

دیدگاه‌ها