کد خبر : 1753988 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:53 | 27.4K بازدید | 3 دیدگاه

28 و 29 اردیبهشت از بوشهر تا تهران؛

رسمی؛ برگزاری جام حذفی بعد از دربی!

طبق اعلام سازمان لیگ، دیدارهای معوقه و باقی مانده جام حذفی روزهای 28 و 29 اردیبهشت برگزار می‌شوند.

رسمی؛ برگزاری جام حذفی بعد از دربی!

 

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، پس از برگزاری هفته بیست و سوم لیگ برتر، بازی‌های خود در جام حذفی را برگزار می‌کنند.

 

این چهار دیدار که در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد بود، روزهای 28 و 29 اردیبهشت به انجام می‌رسد. پرسپولیس باید به بوشهر سفر کند تا در ورزشگاه شهید مهدوی مرکز استان به مصاف شاهین بندرعامری برود. بنابراین سازمان لیگ میزبانی بازی‌ را به شاهین بندرعامری نداده و ورزشگاه خانگی این تیم را شایسته میزبانی بازی در این سطح ندانسته است.

 

سه بازی دیگر روز چهارشنبه 29 اردیبهشت برگزار خواهند شد. قشقایی شیراز در ورزشگاه مجهز و مدرن پارس شیراز از فولاد میزبانی خواهد کرد. بازی جذاب دیگر بین دو تیم آلومینیوم و تراکتور در ورزشگاه امام خمینی اراک خواهد بود؛ این دو تیم که فصل را با هدایت رسول خطیبی و علیرضا منصوریان آغاز کردند، حالا با جابجایی در راس نیمکت مواجه شده‌اند و این دیدار برای هر دو بازی حیثیتی محسوب می‌شود.

 

بازی آخر در ورزشگاه آزادی خواهد بود. تیم ذوب اهن اصفهان که این هفته میهمان استقلال خواهد بود، در چارچوب جام حذفی نیز به مصاف این تیم می‌رود و برای صعود به جمع 8 تیم برتر جام حذفی، باید سبزپوشان دیار زاینده رود استقلال را از پیش رو بردارند.

 

باتوجه به اتمام ماه رمضان، تمام این بازی‌ها پیش از اذان مغرب برگزار می‌شوند. بازی پرسپولیس ساعت 20:30 خواهد بود و دیدارهای روز بعد از حوالی 19:15 آغاز می‌شوند و بازی استقلال هم ساعت 19:35 برنامه ریزی شده است.

پرسپولیس و استقلال از روز 19 اردیبهشت تا 29 اردیبهشت، ده روز طلایی و سرنوشت ساز را در چارچوب لیگ برتر و جام حذفی خواهند داشت که شاید تا حدی تکلیفشان در این فصل فوتبال ایران را هم مشخص کند.

 

پیش از این تیم‌های خیبر خرم آباد، ملوان بندرانزلی، سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده بودند.

لازم به ذکر است که بازی‌های مرحله بعدی با قرعه کشی مشخص خواهند شد.

دیدگاه‌ها