کد خبر : 1753989 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:48 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

موضع رسمی بایرن در مورد شایعات جذب اشرف حکیمی

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ شایعات جذب اشرف حکیمی، مدافع مراکشی اینتر را رد کرد.

موضع رسمی بایرن در مورد شایعات جذب اشرف حکیمی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از انتصاب یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ، اخباری در مورد احتمال اضافه شدن ستاره های جدید به این باشگاه از جمله اشرف حکیمی، مدافع راست و مراکشی اینتر منتشر شده است. اما هربرت هاینر در مصاحبه ای در مورد ضربات سنگین شیوع ویروس کرونا و عدم توانایی بایرن مونیخ در جذب بازیکنان گران قیمت صحبت کرده است.

 

1537533

 

هربرت هاینر گفت: "ما به بدنه تیم بازیکنان جدیدی اضافه خواهیم کرد، اما هیچ خرید گران قیمتی انجام نمی دهیم. ما یک تیم فوق العاده قوی و جوان با پتانسیل بسیار بالا داریم. بنابراین من نگران نیستم و به نظر من دیگر نیازی به خریدهای گران قیمت نیست. خوشحالم که نام بازیکنان بزرگ برای انتقال به بایرن مونیخ مطرح شده و گفته می شود که آنها نیز دوست دارند به تیم ما بیایند. اما همانطور که گفتم ما تیم بسیار خوبی داریم که می خواهیم ترکیبش را بهتر هم بکنیم، اما انتقال هنگفتی در راه نیست.

 

ما می خواهیم بهترین ترکیب را در اختیار داشته باشیم، اما واقعیت این است که شما همچنین باید پول خرید بازیکنان جدید را نیز بپردازید. بر کسی پوشیده نیست که شیوع ویروس کرونا ضربه سختی وارد کرده است. این اتفاق بر بودجه ما تاثیر می گذارد و انتقال جدید کار ساده ای نخواهد بود، زیرا من در رسانه ها خوانده ام قیمت جذب اشرف حکیمی بالاست."

دیدگاه‌ها