کد خبر : 1753993 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:04 | 52.4K بازدید | 4 دیدگاه

چک‌های برگشتی رشید مظاهری از تبریز (عکس)

ماجرای مطالبات گلر کنونی استقلال از تراکتور وارد فاز جدیدی شده و مظاهری بابت عدم انجام تعهد از سوی تیم سابقش، چک‌های دریافتی را برگشت زد.

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایلنا، رشید مظاهری، گلر حال حاضر استقلال تهران و سابق تیم تراکتور که در جریان فسخ قراردادش با این باشگاه درگیر شکایت از سرخپوشان تبریزی شد، بعد از اعلام حکم به سودش توانست این باشگاه را محکوم به پرداخت 20 درصد باقی مانده از قراردادش کند.

 

مظاهری چند روز قبل در صفحه شخصی خود خبر داد که موفق به دریافت مطالباتش از تراکتور نشده و قصد دارد از این باشگاه شکایت کند.

مهدی صادقی، وکیل رشید مظاهری در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: در جریان شکایت از باشگاه تراکتور به دلیل جعل و دست بردن در قرارداد رشید مظاهری، تخلف باشگاه تراکتور مسجل و تایید شد و پس از آن در کمیته تعیین وضعیت باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت 20 درصد باقی مانده از قرارداد رشید کردیم که این حکم در کمیته استیناف هم تایید شد.

 

وی افزود: با وجود اینکه طبق قانون باشگاه تراکتور موظف بود همان روز با ما تسویه حساب کند ولی این باشگاه چکی را که به نام یک شخص بود به مبلغ باقی مانده طلب رشید در فدراسیون فوتبال گذاشته بود تا به ما پرداخت شود و تاریخ این چک 10 اردیبهشت بود. اگرچه این اقدام مورد پذیرش ما نبود ولی با پادرمیانی آقای نورشرق و به خاطر اینکه تراکتور بازی‌های آسیایی را در پیش داشت این چک را قبول کردیم. روز 10 اردیبهشت وقتی به بانک مراجعه کردیم برای وصول چک، مبلغ در حساب موجود نبود و چک برگشت خورد و با شخص صاحب چک هم تماس گرفتیم خط خود را از دسترس خارج کرده و پاسخگو نبود.

 

1598980

 

1599020

این تصویر چکی است که مهر باشگاه تراکتور پای آن به چشم می‌خورد و موضوع مورد اعتراض رشید مظاهری قرار گرفته است. گلر استقلال با اعتراض نسبت به نورشرق و باشگاه تراکتور امیدوار به اجرای روند اعتراض پرونده خود در این زمینه است.

 

 

وکیل مظاهری در پایان گفت: بعد از این ماجرا باشگاه تراکتور در فضای مجازی مطالبی عنوان کرد که خوشایند نبود و به همین دلیل ما تصویر چک برگشت خورده را در اختیار شما قرار دادیم تا صحت ادعای ما مشخص شود. با وجود رفتار صادقانه مظاهری و فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور چنین رویه‌ای نداشت و به همین دلیل هم از مراجع قضایی فوتبالی و هم عمومی این موضوع را پیگیری کرده و از باشگاه تراکتور شکایت کردیم.

دیدگاه‌ها