کد خبر : 1753997 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:25 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

این تغییر تاثیری در روند باشگاه نخواهد گذاشت؛

اسنفدیارپور: دوست داریم بلندمدت با قلعه‌نویی ادامه دهیم

مدیرعامل جدید باشگاه گل گهر سیرجان می گوید رسیدن به رقابت های آسیایی و تقویت تیم برای فصل آینده از اهداف و اولویت های اصلی مدیران هلدینگ گل گهر به شمار می آید.

اسنفدیارپور: دوست داریم بلندمدت با قلعه‌نویی ادامه دهیم

 

به گزارش "ورزش سه"، محمد اسفندیار پور به تازگی جایگزین محمد جواهری در راس باشگاه گل گوهر سیرجان شده و در شرایطی که شاید کسی در این برهه از فصل انتظار این تغییرات اساسی را در باشگاه گل گهر نداشت، اداره امور را برعهده گرفته است.


در همین رابطه گفتگویی با اسفندیارپور داشتیم و در شروع صحبت‌هایمان درباره این تغییر ناگهانی پرسیدیم. او اما معتقد است که هم او و هم مدیرعامل پیشین از اعضای هلدینگ گل گهر هستند و اضافه کرد:« ببینید من در باشگاه غریبه نیستم و اینطور نیست که به باشگاه شوک وارد شده باشد. خدا را شکر تیم فوتبال گل گهر هم شرایط خوبی دارد و اینکه این اتفاق در چنین مقطعی رخ داده، تاثیری در شرایط تیم نخواهد داشت. من چند سالی است که در هیئت مدیره هستم و با تمام ارکان باشگاه تماس دارم. من و آقای جواهری هر دو از شرکت گل‌گوهر هستیم و با مسئولیت‌های مجموعه هلدینگ گل گوهر کاملا آشناییم.»


بخش بعدی صحبت های مدیرعامل جدید باشگاه گل گهر درباره شرایط تیم فوتبال باشگاه بود و در این مورد توضیح داد: « شرایط تیم گل گهر خوب و مطلوب است و نتایجی که به دست آمده حاصل رفتار تمام اعضای تیم است. جایگاه خوبی داریم و ما ناراضی نیستیم.»  

 

1598992

 


از مدیرعامل گل گهر در مورد چشم انداز باشگاه در فصل جدید برای تیم فوتبال پرسیدیم و او به این سوال اینطور واکنش نشان داد: « ما دوست داریم امسال هم سهمیه آسیایی بگیریم ولی این هدف اصلی نیست و نمی خواهیم تیم را تحت فشار بگذاریم. مدیران ارشد گل گهر به عنوان مالکان باشگاه این نگاه را دارند و ما تلاش می کنیم که رفته رفته به این موفقیت دست پیدا کنیم. جایگاه خوبی داریم و از شرایط راضی هستیم. به زودی برای کل باشگاه استراتژی ارائه می کنیم و دوست داریم این بلوغی که در فوتبالِ سیرجان اتفاق افتاده را به سمت رشته های دیگر ببریم. به هر حال فوتبال اولویت و برند ماست و به خوبی توانسته نقش خود را ایفا کند. ما در این رشته با قدرت ادامه خواهیم داد و سال آینده نیز تیم را تقویت می کنیم و با قدرت بیشتری در رقابت ها شرکت خواهیم کرد.»


مدیرعامل جدید باشگاه گل گهر سیرجان در واکنش به این موضوع که تیم فوتبال باشگاه دومین سال حضور در لیگ برتر را پشت سر می گذارد و اینکه به نظر می رسد همچنان برای رسیدن به آسیا به تجربه و تقویت نیاز دارد، بیان کرد: « قطعا همینطور خواهد بود. شرایط تیم بد نیست. اگر امسال در نیمه اول هم بمانیم دستاورد خوبی برای ما به شمار می رود؛ چون به هر حال سال گذشته هم سال سختی برای تیم فوتبال گل گهر بوده است.»


مدیرعامل باشگاه گل گهر سپس با اشاره به نقش امیرقلعه نویی سرمربی آبی پوشان سیرجانی در موفقیت تیم فوتبال باشگاه و همینطور عتیقی مدیرعامل هلدینگ گل گهر، اضافه کرد: « نقش آقای قلعه نویی در این موفقیت و مسیری که طی شده خیلی مهم است. ایشان توانسته تیم بسیار خوبی را گرد هم بیاورد و حواشی را هم از تیم دور کرده است. ضمن اینکه همدلی بازیکنان و کادر فنی هم خوب بوده است. از سوی دیگر حضور آقای عتیقی هم خیلی مهم است که سال های سال در هلدینگ گل گهر سابقه دارند و امروز به عنوان مدیرعامل گل گهر کارها را پیش می برند. نکته مهم نگاه ورزشی‌ای است که ایشان دارند و قطعا در آینده ای نزدیک دستاوردهایش را خواهید داد.»

 

1598991

محمد اسفندیار پور مدیرعامل تازه باشگاه گل‌گهر به همراه اصغر حدیدی عضو جدید هیئت مدیره همچنین پس از معارفه رسمی، در تمرین تیم فوتبال حضور یافتند و در این دیدار بر اهداف بلند مدت و زیربنایی باشگاه تاکید کردند. در این گردهمایی که در تمرین آبی ها پیش از مصاف با فولادخوزستان ترتیب داده شده بود، حفظ شاکله تیم و کادرفنی برای ایجاد ثبات از برنامه‌هایی بود که اسفندیارپور درباره آن به صحبت پرداخت.

 


بخش بعدی صحبت های مدیرعامل جدید باشگاه گل گهر در رابطه با اهداف باشگاه برای تعامل و اثرگذاری هر چه بیشتر در ورزش و فوتبال ایران بود و عنوان کرد: « به زودی باشگاه گل گهر ارتباط جدیدی بین ارکان ورزشی در ایران و فدارسیون ایجاد خواهد کرد. همچنین به زودی اخباری در مورد رابطه باشگاه ما و فدراسیون منتشر خواهد شد. از طرف دیگر یکی از برنامه های ما پیش بردن بحث آکادمی باشگاه است، که باحضور آقای چمنیان فکر می کنم شرایط خوبی داشته باشیم و حتی می توانیم در خارج از استان هم فعالیت های خوبی داشته باشیم. ما قطعا در نگاه استراتژیکی که به ورزش و به ویژه به فوتبال داریم، به ذی نفعان نگاه ویژه داریم. به زودی از برنامه جامع خود برای باشگاه که استفاده از نخبه ها در آن اولویت دارد را ارائه خواهیم کرد.»

 

سوال پایانی از مدیرعامل گل گهر در رابطه با قرارداد امیرقلعه نویی با تیم فوتبال این باشگاه بود و او ضمن استقبال از ادامه حضور این مربی، اینطوری حرف هایش را خاتمه داد: « با آقای امیرقلعه نویی برنامه درازمدت تنظیم شده است. ما دوست داریم این برنامه بلندمدت باشد. چالش خاصی هم در این رابطه نداریم. البته این بستگی به نظر آقای قلعه نویی دارد، ولی امیدوارم بتوانیم از ظرفیت این مربی برای افزایش پتانسیل ورزش و به ویژه فوتبال سیرجان استفاده کنیم.»

 

دیدگاه‌ها