کد خبر : 1754006 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:00 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

حریف پرسپولیس، جوان‌ترین تیم لیگ قهرمانان

تیم استقلال تاجیکستان به عنوان جوان‌ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.

حریف پرسپولیس، جوان‌ترین تیم لیگ قهرمانان

 

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال تاجیکستان در حالی موفق به صعود از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین شد که برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کرد و پیش‌تر فقط در پلی آف لیگ قهرمانان بازی کرده بود.

 

اما با این وجود شاگردان ویتالی لوچنکو بالاتر از الهلال صدرنشین شدند و نکته جالب این‌که، یک عنوان دیگر را هم به نام خود زدند: جوان‌ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱.

نماینده شهر دوشنبه که قرار است در دور حذفی با پرسپولیس بازی کند، با میانگین سنی ۲۴.۳ در زمین حضور یافت. اغلب بازیکنان استقلال از نسل طلایی تاجیکستان در فوتبال پایه هستند که نتایج درخشانی را کسب کردند و حتی تیم جوانان و امید ایران را هم شکست دادند.

پس از استقلال، نیروی هوایی عراق با ۲۴.۶ و الوحده امارات با ۲۴.۸ سال سن در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

 

پرسپولیس که در دور حذفی ماموریت حذف استقلال دوشنبه را برعهده دارد، با میانگین سنی ۲۷.۵ وارد مسابقات شد. سیدجلال حسینی (۳۹)، وحید امیری (۳۳)، کمال کامیابی‌نیا (۳۲)، بوژیدار رادوشوویچ (۳۲)، عیسی آل کثیر (۳۱)،  مهدی شیری (۳۰) و حامد لک (۳۰) تنها بازیکنان بالای ۳۰ سال پرسپولیس محسوب می‌شوند.

 

با این حال اما پرسپولیسی‌ها توانسته‌اند میانگین سنی خود را روی عددی مطلوب نگه دارند و با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به استقبال رقبا بروند.

دیدگاه‌ها