کد خبر : 1754009 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:38 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ال چولو به دنبال تکرار خاطره خوب

سیمئونه؛ رهبر ریمونتادای تاریخی اتلتیکو در نوکمپ

دیه گو سیمئونه به عنوان بازیکن و مربی تنها یک بار در نوکمپ پیروز شده که بردی تاریخی هم بود.

سیمئونه؛ رهبر ریمونتادای تاریخی اتلتیکو در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امروز در نوکمپ دیداری بسیار کلیدی و حساس در کورس قهرمانی لالیگا پیش رو دارد. تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه تا مدت ها با حاشیه امنیتی خوب صدرنشین لالیگا بود ولی افت این تیم در یکی دو ماه اخیر باعث شد رئال و بارسا فاصله خود را به دو امتیاز کاهش دهند.

هر نتیجه ای غیر از پیروزی اتلتیکو در بازی امروز ممکن است به قیمت از دست رفتن صدر تمام شود. بارسا پیروز شود موقتا صدرنشین خواهد شد و رئال هم اگر فردا سویا را شکست دهد، به صدر می رسد.

 

 

1598971

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو به عنوان بازیکن سابقه 5 بار رویارویی با بارسا در نوکمپ را دارد. به عنوان بازیکن سویا یک شکست 5-2 را تجربه کرد و به عنوان بازیکن اتلتیکو نیز یک برد، دو تساوی و دو شکست حاصل کار او بود. تک پیروزی او در نوکمپ در یک هشتم نهایی کوپا دل ری فصل 95-1994 بود که اتلتیکو با وجود اینکه ابتدا یک گل عقب افتاد، ابتدا با پنالتی سیمئونه کار را به تساوی کشاند و سپس سه گل دیگر هم زد.

 

 

1598974

 

 

به عنوان مربی اما سیمئونه هرگز نتوانسته اتلتیکو را در نوکمپ پیروز از میدان خارج کند. 7 شکست و شش تساوی حاصل کار اتلتیکو با مربیگری سیمئونه بوده است. در مجموع اتلتیکو با سیمئونه 29 بار برابر بارسا قرار گرفته، 4 بار پیروز شده، 10 بار مساوی کرده و 15 بار نیز شکست خورده است.

بهترین خاطره ال چولو از نوکمپ به سال 2014 و بازی هفته پایانی لالیگا بر می گردد که با تساوی 1-1 اتلتیکو قهرمان شد.

 

 

دیدگاه‌ها