کد خبر : 1754030 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:42 | 31.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

عقب‌نشینی بارسا؛ ستاره لیورپول به بایرن می‌رود؟

پس از درخشش ایلایش موریبا در بارسا، این باشگاه دیگر علاقه ای به جذب جینی واینالدوم هافبک 30 ساله لیورپول ندارد.

عقب‌نشینی بارسا؛ ستاره لیورپول به بایرن می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته های پیش رو برای بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد بسیار تعیین کننده خواهند بود. یکی از این بازیکنان جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول است. 30 ژوئن تعهد او به قرمزها تمام می شود و علی رغم تمایل باشگاه انگلیسی برای تمدید، هنوز هیچ توافقی حاصل نشده و بعید است واینالدوم در لیورپول ماندنی شود.

 

 

1551085

 

بارسلونا یکی از باشگاه های خواهان اوست. حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسا که مدتی در تیم ملی هلند سرمربی واینالدوم بود، می تواند فاکتور مثبتی برای انتقال او به باشگاه کاتالان باشد ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

از بایرن مونیخ هم به عنوان یکی از باشگاه های خواهان واینالدوم نام برده می شود.

 

 

1598984

 

 

در حالی که آینده واینالدوم همچنان مبهم است و مشخص نیست فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد، رسانه های کاتالونیا از عقب نشینی بارسا خبر می دهند. درخشش ایلایش موریبا پدیده جوان لاماسیا در تیم اول بارسا باعث شده تا کادر فنی بارسلونا از جذب واینالدوم 30 ساله منصرف شده و ترجیح دهند روی ایلایش 18 ساله سرمایه گذاری کنند.

همفری نیخمان ایجنت واینالدوم نیز در مصاحبه جدید خود به بایرن مونیخ چراغ سبز نشان داد و گفت:«بایرن باشگاه بزرگی است و اگر به جینی علاقه مندند، پس در مذاکره با ما تردید نکنند.»

دیدگاه‌ها