کد خبر : 1754037 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:08 | 97.6K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره برزیلی تمدید کرد؛ پاریس غیرقابل سرقت

حالا شاید مسی به نیمار بپیوندد!

قرارداد نیمار، ستاره برزیلی و 29 ساله با پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید شد.

حالا شاید مسی به نیمار بپیوندد!

به گزارش "ورزش سه"، این بار سریال اخبار نقل و انتقالاتی در مورد نیمار پیش از شروع شدن تمام شد و این بار و در تابستان پیش رو بر خلاف چهار سال اخیر دیگر اخبار حول محور جدایی یا ماندن نیمار نخواهد بود، زیرا او قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد.

 

در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد عدم تمایل نیمار به ماندن به پاریس و علاقه این ستاره برزیلی به بازگشت به بارسلونا منتشر شده بود. اما امروز باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد برای تمدید قرارداد سه ساله با نیمار به توافق رسیده و او تا سال 2025 در فرانسه ماندنی خواهد شد.

 

ستاره برزیلی که در سال 2016 و در انتقالی جنجالی و 222 میلیون یورویی به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال راهی پاری سن ژرمن شده بود، در این سال ها تلاش زیادی برای پوشیدن دوباره لباس بارسلونا داشت که البته به سرانجامی نرسید. ابتدا اخبار حاکی از تمدید قرارداد نیمار تا سال 2026 بود، اما او در نهایت برای تمدید تا سال 2025 به توافق رسید. بدین ترتیب نیمار تا سن 33 سالگی و اواخر دوران ورزشی خود در پاریس باقی خواهد ماند.

 

1599029

 

پروژه بعدی پیش روی مدیران پاری سن ژرمن را باید حفظ کیلیان امباپه دانست. قرارداد این ستاره جوان و فرانسوی نیز یک سال دیگر تمام می شود و تیم متمول فرانسوی در تلاش برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه است. رئال مادرید مدت هاست برای خرید امباپه وارد عمل شده و حالا و با ماندن نیمار، احتمالا شانس کهکشانی ها برای نهایی کردن این انتقال بیشتر از گذشته شده است.

 

پاری سن ژرمن علیرغم استخدام نیمار هنوز در رویای فتح لیگ قهرمانان است. فصل گذشته آنها در آخرین گام و در فینال مغلوب بایرن مونیخ شدند و این فصل نیز منچسترسیتی در نیمه نهایی پاری سن ژرمن را مغلوب کرد. باید دید آیا تا پایان دوران حضور نیمار در پاریس این رویا محقق خواهد شد یا خیر.

 

1598898

 

هواداران بارسلون رویای همبازی شدن لیونل مسی و نیمار را در ذهن داشتند، اما به نظر می رسد پروسه بازگشت ستاره برزیلی برای همیشه منتفی شده باشد. خبر بدتر برای هواداران بارسا اینکه ممکن است این دو بازیکن سال بعد در پاری سن ژرمن همبازی شوند.

دیدگاه‌ها