کد خبر : 1754054 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:34 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

پیرلو: دوناروما یکی از پنج دروازه بان برتر جهان است

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس اعلام کرد برای دیدار مقابل میلان همه بازیکنانش را در اختیار دارد.

پیرلو: دوناروما یکی از پنج دروازه بان برتر جهان است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در دیداری حساس پذیرای میلان در تورین خواهد بود و برتری در این مسابقه شانس این تیم برای صعود به لیگ قهرمانان را افزایش می دهد. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان بیانکونری در نشست خبری قبل از این دیدار به تمجید از جیجی دوناروما، دروازه بان جوان میلان پرداخت.

 

آندره آ پیرلو گفت: "من انتظار دیداری تماشایی و پرحادثه را در مقابل میلان دارم، زیرا هر دو تیم دوست دارند پرس کرده، حمله کنند و ابتکار عمل را به دست بگیرند، پس من فکر می کنم یک مسابقه تماشایی در انتظار همه خواهد بود. ما تیم کاملی در اختیار داریم و همه بازیکنان در چند روز گذشته به خوبی تمرین کردند، بنابراین من با آرامش می توانم بهترین ترکیب ممکن را انتخاب کنم.

 

1596962

 

احتمال محرومیت از لیگ قهرمانان؟ ما همچنان روی اتفاقات داخل زمین متمرکز هستیم تا بتوانیم به لیگ قهرمانان برسیم. آنچه در خارج از چمن اتفاق می افتد نباید مورد توجه ما باشد. پیروزی یکشنبه گذشته مقابل اودینزه باعث بهبود شرایط ما شد و خوشحالیم که کریستیانو رونالدو بود که با دو گل خود نتیجه را تعیین کرد.

 

رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ هر دو بازیکنان بزرگی در دنیای فوتبال و قهرمانانی هستند که همه از تماشای بازی آنها در زمین لذت می برند. همچنبن می توانم تابید کنم که آلوارو موراتا در شرایط مناسب قرار داشته و آماده قرار گرفتن در ترکیب اصلی است. باید بر زمان حال و روی اهداف خود تمرکز داشته باشیم. چهار مسابقه به اضافه فینال کوپا ایتالیا با آتالانتا باقی مانده است.

 

شایعات انتقال جیجی دوناروما به یوونتوس؟ او بازیکن میلان است و بنابراین این موضوع مسئله آنهاست. البته من دروناروما را یکی از پنج دروازه بان برتر جهان می دانم و او یک بازیکن واقعا حرفه ای است."
 

دیدگاه‌ها