کد خبر : 1754056 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:45 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: دیدار با یوونتوس پایان کورس رقابت نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است نتیجه دیدار تیمش با یوونتوس تعیین کننده تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان نیست.

پیولی: دیدار با یوونتوس پایان کورس رقابت نیست

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دو تیم یوونتوس و میلان در دیداری حساس در تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده این دیدار احتمالا موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان می شود. استفانو پیولی در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد تیمش با تمرکز کامل به دنبال کسب موفقیت در این دیدار است.

 

استفانو پیولی، گفت: "بی تردید دیدار فردا شب هیجان انگیزترین مسابقه خواهد بود. رویاها در صورتی خوشایند و شیرین هستند که تحقق یابند. ما استراتژی خود را آماده کرده و با تمرکز فراوان به دنبال اجرای آن هستیم. هر تیمی که فردا شب پیروز شود به احتمال فراوان سهمیه لیگ قهرمانان را کسب می کند، اما نتیجه دیدار فردا شب پایان این رقابت نیست. بعد از این دیدار مسابقات دیگری نیز برگزار می شود، ما نیز با آتالانتا بازی داریم و این بدان معناست که سرنوشت مان به عهده خودمان است.

 

1595450

 

غلبه بر یوونتوس نتیجه فوق العاده ای خواهد بود. البته این دیدار دشواری خواهد بود و یوونتوس تیمی قدرتمند است، اما ما باید در این 90 دقیقه خودمان را ثابت کنیم. ما می دانیم که یوونتوس از کیفیت بالایی برخوردار است، اما نیز به توانایی های خودمان اعتقاد داریم. میلان می خواهد تابوی عدم پیروزی در استادیوم یوونتوس را تمام کند و ما می توانیم این کار را با انرژی و کیفیت مان انجام دهیم.

 

یوونتوس بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و ما باید هنگام مالکیت توپ حریف اجازه ندهیم آنها کیفیت خود را به نمایش بگذارند. همچنین باید توپ را سریعتر حرکت دهیم تا تاثیرگذارتر و غیر قابل پیش بینی باشیم. من تیمم را برای این مسابقه آماده کردم. کسب پیروزی به ما اعتماد به نفس بیشتری می بخشد. ما با افزایش انتظارات خواستار چنین فشاری بودیم و حالا آنچه لازم بود را به دست آورده ایم.

 

احتمال رفتن جیجی دوناروما به یوونتوس؟ در این مقطع همه اعضای باشگاه میلان و بازیکنانش فقط یک هدف دارند که به سود باشگاه است، نه افراد. من در حرفه ای بودن بازیکنانم شک ندارم. در مورد آینده هیچ قطعیتی وجود ندارد، اما ما فقط روی بازی فردا شب متمرکز هستیم.

دیدگاه‌ها