کد خبر : 1754077 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 20:18 | 82.5K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت احتمالی به چلسی؛

یک مقصد عجیب در انتظار ادن هازارد!

ممکن است چلسی برای جذب دوباره ادن هازارد، مهاجم بلژیکی رئال مادرید در تابستان پیش رو اقدام بکند.

یک مقصد عجیب در انتظار ادن هازارد!

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل بود که رئال مادرید با پرداخت رقمی هنگفت 130 میلیون یورو ادن هازارد را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به خدمت گرفت. هواداران رئال مادرید امیدوار به تکرار روزهای درخشان ادن هازارد در چلسی در لباس تیم مورد علاقه شان بودند، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای ستاره بلژیکی پیش رفت و حالا احتمال جدایی او تنها بعد از دو فصل بیشتر از همیشه شده است.

 

1598428

 

نام ادن هازارد پس از سپری کردن یک فصل ضعیف دیگر در مادرید، توسط مدیران باشگاه رئال مادرید در فهرست فروش این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است. ادن هازارد در دیدار برگشت مقابل چلسی نمایش خوبی نداشت و البته رفتار عجیب او بعد از حذف رئال مادرید و منتشر شدن تصاویر قهقهه این بازیکن موجب عصبانیت هواداران تیم اسپانیایی شد.

 

خبرگزاری ABC امروز مدعی شد چلسی علاقمند است دوباره ستاره سابق خود را به خدمت بگیرد و ممکن است ادن هازارد فصل بعد دوباره لباس آبی های لندن را به تن بکند. رئال مادرید حاضر است با رقمی در حدود 50 میلیون یورو اجازه جدایی ادن هازارد را صادر بکند و پرداخت این مبلغ احتمالا برای رومن آبرامووویچ دشوار نخواهد بود. چلسی با غلبه بر رئال مادرید موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان شد و برتری در فینال استانبول برابر منچسترسیتی موجب درآمدزایی این باشگاه و خرید بازیکنان جدید خواهد شد.

دیدگاه‌ها