کد خبر : 1754079 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:00 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

جنجال گزینه‌های سقوط پس از دقیقه 90

ماشین 2- سایپا 2؛ تقدیم به پایین جدولی‌ها

شاگردان اکبرپور در لحظات پایانی شکست مقابل سایپا را با تساوی عوض کردند تا نتیجه دلخواه دیگر گزینه‌های سقوط رقم بخورد.

ماشین 2- سایپا 2؛ تقدیم به پایین جدولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ماشین‌سازی و سایپا که دو گزینه سقوط از لیگ برتر هستند، امشب در دیداری 6 امتیازی در تبریز مقابل هم قرار گرفتند که پیروزی در این دیدار می‌توانست برای آنها ارزشمند باشد و امیدهایشان به بقا را بیشتر کند، اما نارنجی پوشان با وجود اینکه با یک گل عقب افتادند، اما با زدن دو گل نتیجه را عوض کردند و در آستانه برتری قرار داشتند که منصور باقری با حرکت انفرادی و شوت زمینی در دقیقه 88 کار را به تساوی کشید تا اجازه ندهد فراز کمالوند در شروع کارش با سایپا صاحب برتری شود و از سوی دیگر نتیجه‌ای وفق مراد تیم‌هایی همچون نساجی مازندران، ذوب‌آهن و ... رقم بخورد.

 

 

هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر؛ 
شنبه: 18/02/1400 ؛ ساعت: 21:15
ورزشگاه: قاسم سلیمانی/ بدون تماشاگر
داور: علی صفایی- آرمان اسعدی – سید یعقوب حجتی – سعاد وفاپیشه و ناظر: ایرج نظری

 

 

کارت زرد:

 

محمد ابراهیمی (13) از ماشین سازی

حبیب گردانی (38) از ماشین سازی

منصور باقری (40) از ماشین سازی

امیر علی صادقی (84) از سایپا

 

 

اخراج

 

امیرعلی صادقی (85) از سایپا

 

 

ترکیب ماشین سازی:
محمد امین رضایی
 مهدی رستمی
سیروس صادقیان (فردین عابدینی 82)
ایمان باصفا (علی نجفی 68)
بهمن سالاری (سعید حسین پور 82)
 محمدامین اسدی
منصور باقری
حبیب گردانی
سید محمدحسینی
اتابک زارعی (فرشاد بیابانی 68)
محمد ابراهیمی (هاتف نادری 73)
سرمربی: علیرضا اکبرپور

 

 

1599148

 

ترکیب سایپا:
محمدحسین اکبرمنادی
امیرحسین حسین زاده (عرفان خانی 68)
 حسین کامیاب( محسن مسلمان 53)
مجید علیاری
حسین ماهینی
 حسین مالکی (روح اله سیف الهی مقدم 80)
فرزاد جعفری
 ابوالفضل جلالی
 مهرداد عبدی
مجتبی لطفی 
محمد صادق بارانی (سینا مریدی 68)
سرمربی: فراز کمالوند

 

 

1599149

 

 

شرح گل

 

ماشین سازی 1 - سایپا 0 (مهدی رستمی 3): محمد ابراهیمی با پاس اسدی که کرنر را کوتاه شروع کرد، یک سانتر خطرناک را از سمت چپ روانه دروازه حریف کرد که توپ پس از برخورد به سر یکی از بازیکنان مقابل پای مهدی رستمی قرار گرفت و این بازیکن با ضربه این دقیق دروازه سایپا را باز کرد.

 

1599147

 

 

ماشین سازی 1 - سایپا 1 (محمد امین اسدی - گل به خودی 28): ارسال کرنر خطرناک ابوالفضل جلالی که با ارتفاع کم به مدافعان ماشین سازی برخورد کرد پس از اینکه روی خط دروازه برخوردی جزئی به حبیب گردانی در تیر اول داشت وارد دروازه ماشین سازی شد.

 

 

ماشین سازی 1- 2 سایپا (مجید علیاری 65): پاس در عمق زیبای امیرحسین حسین زاده با اشتباه رستمی به مجید علیاری رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک دروازه ماشین سازی را باز کرد.

 

ماشین سازی 2 - سایپا 2 (منصور باقری 87): منصور باقری پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفته و با یک حرکت انفجاری دو مدافع سایپا را از پیش رو برداشته و با یک شوت زیبا دروازه منادی را باز کرد.

 

 

دقایق حساس

 

دقیقه 6: محمد امین اسدی در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که در موقعیت تک به تک با دروازه بان در زاویه بسته قرار گرفته بود توپ را از بالای سر دروازه بان و تیرک دروازه راهی اوت کرد.

دقیقه 12: منصور باقری از پشت محوطه جریمه با یک شوت خطرناک دروازه سایپا را هدف گرفت که توپ پس از برخورد به مدافع حریف با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 14: ارسال خطرناک بازیکن سایپا از سمت چپ بعد از برخورد به چند نفر می رفت در دهانه دروازه ماشین سازی خطرساز شود که محمد امین رضایی با حضوری به موقع آن را راهی کرنر کرد.
دقیقه 19: محمد امین اسدی با یک حرکت پا به توپ زیبا خود را به نزدیکی محوطه جریمه رساند و از روی خط محوطه با یک شوت زیبای پای چپ دروازه منادی را نشانه گرفت؛ این شوت با اختلاف بسیار اندکی راهی اوت شد.

دقیقه 39: شوت کم دقت محمد ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 42: نفوذ دیدنی حبیب گردانی از زمین خودی و حمل توپ تا نزدیکی های محوطه جریمه شوت خطرناک او را به همراه داشت که توپ روی این شوت با اختلافی اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 45: حرکت در عرض اتابک زارعی و شوت زمینی او به زاویه موافق، عکس العمل بسیار خوب دروازه بان حریف را به دنبال داشت که توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 60: شوت سرکش منصور باقری از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیرک دروازه، یک خطر جدی را روی دروازه سایپا ایجاد کرد.

دقیقه 89: محسن مسلمان در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او در حالی که توپ روی پایش خوب جفت و جور نشده بود به راحتی در اختیار دروازه بان ماشین قرار گرفت.

 

 

در حاشیه:

 

*  ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوان استان آذربایجان شرقی به همراه  حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی پیش از بازی امشب در جمع بازیکنان تیم سبزپوش تبریزی حضور یافتند.

* علیرضا اکبرپور و فراز کمالوند پیش از شروع بازی با هم به خوش و بش پرداخته و سرمربی ماشین سازی به سرمربی حریف بابت حضور در تبریز خوشامد گفت.

* اعتراض شدید کادرفنی تیم سایپا به داور بازی در دقایق پایانی نیمه اول باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد.

* اخراج صادقی 10 دقیقه بعد از حضور در میدان اعتراض شدید فراز کمالوند به داور بازی را به همراه داشت که از منطقه فنی جدا شده و به بحث با صفایی پرداخت اما ناظر بازی با حضور به موقع قائله را به موقع ختم کرد. در این صحنه یکی از مربیان ماشین کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها