کد خبر : 1754103 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 21:46 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: تیمِ با ذهنیت قوی‌تر قهرمان لالیگا خواهد شد

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است تیمی که ذهنیت بهتری داشته باشد نهایتا قهرمان لالیگا خواهد شد.

سیمئونه: تیمِ با ذهنیت قوی‌تر قهرمان لالیگا خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید صدرنشین امروز در یک بازی بسیار مهم مهمان بارسلونا بود که نهایتاً تلاش دو تیم به تساوی بدون گل منجر شد. اتلتیکو با این تساوی همچنان صدرنشین باقی مانده اما پیروزی احتمالی رئال مادرید در بازی فردا شب مقابل سویا، باعث خواهد شد که این تیم به رده دوم سقوط کند.

 

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در پایان بازی گفت: " ما همچنان مسابقه به مسابقه به شرایط مان فکر می کنیم. روز دوشنبه به تمرینات باز خواهیم گشت و در مورد بازی دشوار برابر رئال سوسیداد فکر خواهیم کرد."

 

 

1599157

 

 

سیمئونه درباره بازی امروز برابر بارسلونا گفت: " احساس کردم این مسابقه ای است که هر دو تیم در آن به دنبال پیروز شدن هستند و هر کدام راه و روش خود را دنبال می‌کنند. سه مسابقه باقی مانده و ما مثل همیشه بازی به بازی ادامه خواهیم داد.

 

بازی برابر بارسلونا از همان تداوم و ریتمی برخوردار بود که ما به دنبالش بودیم. کار جمعی برای اینکه بتوانیم به عنوان یک تیم خوب دفاع کنیم و عملکرد هجومی که در نیمه اول واقعاً در آن نیز خوب بودیم."

 

 

1599155

 

 

سیمئونه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای فتح لالیگا دارد نیز گفت: " هر تیمی که به لحاظ ذهنی قوی تر باشد برنده لالیگا خواهد شد."

دیدگاه‌ها